Anmeldt 8. mai 2017 via mobile enheter

Trenger du en grei plass å bo, da er dette et helt greit alternativ. Rolig beliggenhet, store, reine rom og frokost med godt utvalg av økologiske og kortreiste matvarer. Veldig god service i resepsjonen.
God valuta for pengene hvis du reiser som en familie. Er du to eller færre, får du mer for pengene litt lengre inne i Voss sentrum da du betaler per rom.

Dato for oppholdet: februar 2017
Takk, Undertheshelteredsky
Anmeldt 14. april 2017 via mobile enheter

Npr man velger vandrerhjem forventer man enkel standard. Men man må også kunne forvente at det er rent! Da vi ankom var det første rommet vi fikk ufyselig, det lå gjenglemte sokker, det var flekkete overalt, ikke toalettpapir, generelt ikke hva man bør forvente. Vi fikk bytte rom, men her var det like skittent. Køyesengen var nok ikke vasket den siste tiden, sengene hadde beskyttelseslaken som var fulle i flekker. En stol med tre ben var plassert inntil en vegg, generelt slitent og skittent på rommet. På plussiden er frokosten bra! Liker økologiske og kortreiste råvarer.

Dato for oppholdet: april 2017
1  Takk, Nina N
Anmeldt 12. februar 2017 via mobile enheter

Overnatta ei natt, sammen med venninne. Bodde to stykker på firmansrom. Rommet var reint og det var gode enkelt senger. Hyggelige ansatte som tok i mot oss og var behjelpelig om det var noko.
På kvelden satt vi i koselig peiskrok i fellesareal.
God frokost, økologisk
Bur gjerne der igjen. Får ikkje veldig mykje meir om ein bur på eit hotell og betaler minst det dobbelte.

Dato for oppholdet: januar 2017
Takk, Annettegruffalo
Anmeldt 30. desember 2016

Et godt alternativ for barnefamilier og skoleklasser . Rom med plass til 6 personer til en grei pris, med frokost. Tilbud om vask og tørk av klær, Tilbud om niste. Hyggelige fellesområder. Hyggelig betjening. - Ikke langt til Voss sentrum, togstasjon og andre fritidstilbud.

Ikke noen gratis håndklær til rommene. Begrenset utvalg i kioskvarer,-høy pris..

Romtips: Et rimelig og godt alternativ for barnefamilier og skoleklasser .
Dato for oppholdet: mars 2016
Takk, Magnar L
Anmeldt 8. desember 2016 via mobile enheter

Ankom kl. 1630. Resespsjonen åpnet kl 17:00, men romnøkkel og sengtøy var lagt frem. Det var ikke mulig å få kjøpt mat så jeg måtte inn til sentrum ( 2 km ) med drosje ( kr 150,- ) Rommet var stort med plass til 6 personer. Det var sterkt nedslitt, men sengen var brukbar.
Dusjen var en merkelig innretning, men fungerte på et vis.
Frokosten var meget enkel som for det meste besto av økologisk mat.

Dato for oppholdet: november 2016
Reisetype: Reiste alene