Anmeldt 23. juni 2020 via mobile enheter

Veldig kjekk og fin campingplass.
Resepsjonistene var kjempehyggelige.
Vi sov i telt, men campingplassen låg rett ved siden av en skog, så her var mulighet for og henge opp hengekøyene.
Her var det også fine bademuligheter.

Fasilitetene var fine og renslige.

Lite minus var at campingplassen låg rett ved siden av en trafikkert vei, også på nattestid.

Dette er en campingplass hvor vi fint kunne overnatter på igjen.

Dato for oppholdet: juni 2020
Takk, Hege90
Anmeldt 23. juni 2020 via mobile enheter

Flott og koselig campingplass med fine fasiliteter og flotte turløyper rett i nærheten.

Jeg og kjæresten hadde sett oss ut denne plassen på vår «norgesturne» og ble positivt overrasket over hvor koselig det var her. Ble godt tatt imot av resepsjonisten og fikk slå opp telt akkurat der vi ønsket.

På kvelden ruslet vi rundt i et nærliggende turområde og dyppet tærne i Monsvatnet.

Det eneste som trekker ned her for oss var hvor nær veien var og hvor godt trafikkert den var på nattestid. Det gjorde at det ble en litt tung natt for «frøknå».

Ut over det var vi veldig godt fornøyd med Flatlandsmo Camping ☺️

Dato for oppholdet: juni 2020
Takk, Amarant85
Anmeldt 3. juli 2018 via mobile enheter

Campingplassen ligg nær Voss. Selve campingplassen er nok noe slitt, men badeplassen er herlig. Noe for alle aldere. Her kan en nyte en herlig dag med bading. Her er lita badestrand, stupebrett. Her er herlig å bade:)

Dato for oppholdet: juli 2018
Takk, anineo
Anmeldt 5. august 2017 via mobile enheter

Vi ble møtt av en hyggelig betjening og fikk se på hyttene før vi bestemte oss. Fikk en grei hytte til en god pris. Fine sanitæranlegg som var rene. Fin utsikt å våkne til med vannet og fjellene i bakgrunnen.

Dato for oppholdet: august 2017
1  Takk, Christine L
Anmeldt 14. mai 2017 via mobile enheter

Dette var våres første camping tur med vogn. Vi ante ikke hvordan det kom til å bli. Vi ble møtt av ei hyggelig dame som viste oss rundt. Fikk låne strømledning da våres "overraskende" nok ikke var lang nok med 25m. En fin plass med gode solforhold, fint sanitær anlegg, og en fin badeplass. Kort vei til Voss sentrum dersom man har bil til å flytte på seg og dersom man har med sykkel kan man jo prøve seg på Skarvet.
Grei pris med 280kr pr døgn for bil og vogn inkl strøm.
En fin plass, eneste jeg har å utsette er mangel på "oppgradert" lekeplass til barn (til tross for vi reiste uten barn).
Kommer nok sikkert tilbake her.

Dato for oppholdet: mai 2017
1  Takk, Silje281