“Tur og fornøyelse”

Vurdert som nr. 1 av 21 Restauranter i Voss
Kjøkken: Moderne
God for: Store grupper, Spesielle anledninger, Romantisk
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Reservasjoner
Beskrivelse: Koseleg restaurant i ein ombygd teglsteinfjøs. Ca 40 sitjeplassar ved små og større bord, peis som vert tent når det mørknar. Me serverer ala carte mellom 17:00 og 21:00 med eit lite utvalg kjøt og fiskerettar, forrettar og dessertar frå menyen vår. Me brukar så kortreist mat som mogeleg. Okse, lam og svin kjem alt frå Voss, aure frå Hardanger og fisk frå Nordsjøen. Dette ilag med sopp og urter frå naturen eller vår eigen urtehage gjer at de her kan smaka rettar de ikkje finn dei fleste andre stader. Er de ute etter eit godt måltid, ei god oppleving eller skal feira noko så er me rette staden på Voss.
Anmeldt 10. november 2017 via mobile enheter

Etter en flott tur til Lønahorgi ville vi skjemmes bort på Store Ringheim, og det ble vi! Carpaccio fra lokal kvige og hjort til hovedrett. Det finnes en frelser! Fantastisk! Bare fantastisk! Nå venter Eldhuset med privat peis etter en sjokoladekake fra himmelen. Kan anbefales.

Dato for besøk: november 2017
Takk, 788eivindr

Anmeldt 23. september 2017 via mobile enheter

Veldig god mat! Glad vi valgte bort de kjedelige alternativene i sentrum. Hadde hjort og lammefilet. Dessertene var syrlig og gode! Fin avslutning.

Dato for besøk: september 2017
Takk, thn009
Anmeldt 31. juli 2017

Hadde bestilt bord på forhånd, vart straks henvist dit. Fleire ledige bord sidan vi var tidlige.
Musikk på anlegg rett bak oss var litt forstyrrande, pga vi hadde 2 med høyreapparat ilag med oss.
Fekk nydeleg lite rundstykke og kryddersmør som start.
God og rikeleg mat!
Eine serveringsdama fekk det travelt med å ordna det eine ledige bordet ved sida av oss medan vi åt, ho for att og fram. Dette virka litt stressande på meg.
Ellers ein god opplevelse å vera der!

Dato for besøk: juli 2017
Takk, Ingvild B
svein r, Eier på Restaurant Store Ringheim, svarte på denne anmeldelsenBesvart 1. august 2017

Hei

Kjekt at de hadde ein god kveld hjå oss:)
Eg har høyreapparat sjølv og forstår godt problemet med musikken, om de hadde bede om det hadde den sjølvsagt vorte dempa eller slått heilt av.

Me er takksame for at de valde plassen vår til feiringa og ynskejr dykk velkomne attende til oss::)

Anmeldt 4. mars 2017 via mobile enheter

Stedet var originalt og holdt høy standard. Maten var nydelig. Som hovedrett spiste vi andebryst med gresskar- og potetpuré og aruniasaus, og skrei med tomat, spinat, couscous, grønnsaker og kremet fiskesaus. Til dessert spiste vi molteostekake med hjemmelaget blåbæris og ostetalerken. Alle rettene var nydelig tilberedt og lekkert montert. Kelneren var høflig og hjelpsom, og hadde veldig god oversikt over menyen og vinkartet.
Prisen var upåklagelig, mange andre steder måtte man ha betalt mye mer for så god mat og service.
Store Ringheim Restaurant anbefales på det varmeste!

Dato for besøk: mars 2017
Takk, Fride F
Anmeldt 10. desember 2016 via mobile enheter

Kom før åpningstid, det var null stress å få komme inn og spise, til tross for at de forberedte stor julemiddag. Maten helt nydelig, og veldig vennlig personale. Lokalene er artige, lukrativt i låven. Dette er et must!

Dato for besøk: desember 2016
Takk, Kristinstella

Reisende som så på Restaurant Store Ringheim, så også på

Har du vært i Restaurant Store Ringheim? Del dine erfaringer!