“Flott, stilfullt sted.”

Vurdert som nr. 1 av 21 Restauranter i Voss
Kjøkken: Moderne
God for: Romantisk, Spesielle anledninger, Store grupper
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Reservasjoner
Beskrivelse: Koseleg restaurant i ein ombygd teglsteinfjøs. Ca 40 sitjeplassar ved små og større bord, peis som vert tent når det mørknar. Me serverer ala carte mellom 17:00 og 21:00 med eit lite utvalg kjøt og fiskerettar, forrettar og dessertar frå menyen vår. Me brukar så kortreist mat som mogeleg. Okse, lam og svin kjem alt frå Voss, aure frå Hardanger og fisk frå Nordsjøen. Dette ilag med sopp og urter frå naturen eller vår eigen urtehage gjer at de her kan smaka rettar de ikkje finn dei fleste andre stader. Er de ute etter eit godt måltid, ei god oppleving eller skal feira noko så er me rette staden på Voss.
Anmeldt 17. juli 2018

Hele konseptet Store Ringheim Gård er bare fantastisk, vi bodde stilfullt, nydelige rom, stille, langt vekk fra frafikkstøy som det er i Voss sentrum. Maten var av ypperste klasse, likeså vertskapet.

Dato for besøk: juni 2018
Takk, Ida Marie H

Anmeldt 25. mars 2018

Store Ringheim hotell og restaurant ligg eit stykke frå Voss sentrum, oppe i bakkane ein 20-25 minuttars spasertur frå sentrum. Restauranten er i ein ombygd låve/fjøs og kjøkenet er prega av lokalmat og kortreist mat.

Atmosfæren var veldig god og maten sameleis. Denne plassen må berre opplevast!

Dato for besøk: mars 2018
Takk, Sveino
Anmeldt 10. november 2017 via mobile enheter

Etter en flott tur til Lønahorgi ville vi skjemmes bort på Store Ringheim, og det ble vi! Carpaccio fra lokal kvige og hjort til hovedrett. Det finnes en frelser! Fantastisk! Bare fantastisk! Nå venter Eldhuset med privat peis etter en sjokoladekake fra himmelen. Kan anbefales.

Dato for besøk: november 2017
Takk, 788eivindr
Anmeldt 23. september 2017 via mobile enheter

Veldig god mat! Glad vi valgte bort de kjedelige alternativene i sentrum. Hadde hjort og lammefilet. Dessertene var syrlig og gode! Fin avslutning.

Dato for besøk: september 2017
Takk, thn009
Anmeldt 31. juli 2017

Hadde bestilt bord på forhånd, vart straks henvist dit. Fleire ledige bord sidan vi var tidlige.
Musikk på anlegg rett bak oss var litt forstyrrande, pga vi hadde 2 med høyreapparat ilag med oss.
Fekk nydeleg lite rundstykke og kryddersmør som start.
God og rikeleg mat!
Eine serveringsdama fekk det travelt med å ordna det eine ledige bordet ved sida av oss medan vi åt, ho for att og fram. Dette virka litt stressande på meg.
Ellers ein god opplevelse å vera der!

Dato for besøk: juli 2017
Takk, Ingvild B
svein r, Eier på Restaurant Store Ringheim, svarte på denne anmeldelsenBesvart 1. august 2017

Hei

Kjekt at de hadde ein god kveld hjå oss:)
Eg har høyreapparat sjølv og forstår godt problemet med musikken, om de hadde bede om det hadde den sjølvsagt vorte dempa eller slått heilt av.

Me er takksame for at de valde plassen vår til feiringa og ynskejr dykk velkomne attende til oss::)

Reisende som så på Restaurant Store Ringheim, så også på

Har du vært i Restaurant Store Ringheim? Del dine erfaringer!