“Magisk atmosfære og fantastisk mat/service”

Flor'n Restaurant Store Ringheim
Vurdert som nr. 1 av 29 Restauranter i Voss
Kjøkken: Moderne
God for: Spesielle anledninger, Store grupper, Romantisk
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Reservasjoner
Beskrivelse: Koseleg restaurant i ein ombygd teglsteinfjøs. Ca 40 sitjeplassar ved små og større bord, peis som vert tent når det mørknar. Me serverer ala carte mellom 17:00 og 21:00 med eit lite utvalg kjøt og fiskerettar, forrettar og dessertar frå menyen vår. Me brukar så kortreist mat som mogeleg. Okse, lam og svin kjem alt frå Voss, aure frå Hardanger og fisk frå Nordsjøen. Dette ilag med sopp og urter frå naturen eller vår eigen urtehage gjer at de her kan smaka rettar de ikkje finn dei fleste andre stader. Er de ute etter eit godt måltid, ei god oppleving eller skal feira noko så er me rette staden på Voss.
Anmeldt 19. juli 2021 via mobile enheter

Vi har både spist her med familie og venner, samt hatt bryllupet vårt her. Fantastisk mat og service! Hver gang vi har spist her, så har det vært en flott opplevelse. De har et flott uteområdet og drivhus som er magisk.

Gode råvarer og flott utførelse. Anbefales på det sterkeste.

Takk, 706maryanns

Anmeldt 11. juli 2021 via mobile enheter

Fantastisk god mat, nydelige omgivelser og hyggelig personale. Vi feiret bursdagen til søsteren min. Fikk servert mør elgbiff med nydelig tilbehør til hovedrett og sjokoladefondant/creme brulee til dessert. I tillegg fikk søsteren min en bursdagsoverraskelse med is og kakelys. Skal absolutt tilbake hit ved en senere anledning. Det var ekstra hyggelig at eieren kom bort og sa hei. Kan anbefale restauranten på det sterkeste!

Takk, Helene O
Anmeldt 28. juni 2021 via mobile enheter

Fantastisk mat og omgivelser! Velg å ta turen opp hit i stedet for sentrum! Her var det nydelig landskap og fantastisk mat! Veldig koselig lokale og meget god mat. Veldig autentisk men samtidig moderne. De har til og med en sommelier!

Dato for besøk: mai 2021
1  Takk, abaa
Anmeldt 14. juni 2021 via mobile enheter

Små porsjoner til prisen, ble ikke mett. Venner som hadde vært der før fikk større porsjoner. Desserten var sjokoladefondant: først gjennomstekt og tørr kake, deretter en ring med suppe. Personalet var dårlig på drinker og hadde lite ingredienser inne.

Dato for besøk: mai 2021
Takk, 415renateb
Anmeldt 21. september 2020 via mobile enheter

Vårt opphold på Store Ringheim Hotell ga oss selvfølgelig muligheten til å prøve hotellets restaurant.
I gårdens gamle låve finner du blant annet resepsjonen, bar og restauranten.

Frokost som bød på personlig servering ved bordet med lokale innslag av pålegg toppet med nystekte flotte brødvarer og lokalt brent kaffe. Nydelig start på dagen

Middags menyen er bygd opp rundt sesongens råvarer og er simpelthen en opplevelse av smaker.
Fantastisk tilpasset for å fremheve hver enkelt del av retten.

Bare en ting å nevne her; uansett hva dere gjør for å videreutvikle konseptet på stedet, ta godt vare på den kokken!

Dato for besøk: september 2020
Takk, 274oddg

Reisende som så på Flor'n Restaurant Store Ringheim, så også på

Har du vært i Flor'n Restaurant Store Ringheim? Del dine erfaringer!