Anmeldt 18. august 2020 via mobile enheter

Vi hadde en natt i telt på Voss camping. Hyggelige folk i resepsjonen, fin plass til teltet med mulighet rett ved for strømuttak, veldig bra sanitærområdet (fine dusjer, toalett og området for matlaging/oppvask). Ligger redd ved strand-så fint å bade. Barnevennlig. Kommersiell.

Dato for oppholdet: august 2020
Takk, Undheims
Anmeldt 30. juli 2020

Et veldig fint sted og overnatte på! Vi sov i telt og var fornøyde, men følte samtidig det er litt trangt på plassen for å telte for mer enn én natt. Vi fikk da plass ved fellesgrillen. Sanitæranlegget var utrolig bra og nyoppusset! Og veldig sentralt, slik at man kan gå til sentrum. Om vi skal til Voss igjen så kommer vi tilbake!

Takk, Susanne M
Anmeldt 12. juli 2020

Hyggelig og hjelpsom mottagelse i resepsjonen. Her har du mulighet for å leie en enkel caravan/telt plass eller premium plass med asfalt, gressflekk og hekk mot naboen.

Topp moderne sanitær anlegg med separate enheter toalettrom/dusj.

Camping ligger idyllisk til nær park og sandstrand. Det tar 3 minutter å gå inn i sentrum for shopping eller restaurant besøk.

5 minutters gange til Voss gondolpark, eller muligheter for rafting og masse sportslige aktiviteter.

Takk, O5079CRjims
Anmeldt 27. juni 2020 via mobile enheter

Nye , fine og rene wc og dusjer. Mange av hver, grundig rengjøring både på bad, sommerkjøkken og inne- kjøkken. Ligger idyllisk til like ved vannet, selv om det ikke akkurat er noe strand. Oppvarmet basseng med rennesklie på området var populært for mange barnefamilier. Gåavstand til sentrum/matbutikker. Anbefales!

Dato for oppholdet: juni 2020
Takk, travelm0rew0rryless
Anmeldt 28. juli 2019 via mobile enheter

Flott beliggenhet, ordentlig og ryddig. Kort avstand til sentrum av Voss. Det var fullt da vi kom, men vi klarte å finne et sted. Prismessig helt ok.

Det rareste var et nytt sanitærbygg (som var rent og pent) der alle toaletter og dusjer var plassert i 2. Etasje mens det egentlig ikke var noe i 1. Etasje.

Anbefales!

Dato for oppholdet: juli 2019