Artig for store og små

Voss vind

Anmeldt 9. juli 2018
Terje M

Anmeldt 15. juli 2018 via mobile enheter

Vi testet ut Voss vind med et vennepar og barn mellom 8 og 13 år. Overraskende kjekt også for dem som ikke drømmer om ekstremsport Vi skal prøve flere ganger- anbefales Viktig å høre etter på instuksjoner så stor forskjell på de ungene som hørte etter og som klarte å slappe av i kroppen.

Dato for opplevelse: desember 2017
Takk, Lene H
Anne Cathrine E, Kontor på VossVind Drift, svarte på denne anmeldelsenBesvart 18. juli 2018

Velkommen tilbake :)

Anmeldt 9. juli 2018 via mobile enheter

Kjempefin opplevelse. Fly fri som fugl med god assistanse av instruktør. Anbeles på det sterkeste dersom en vil ha følelse av å hoppe i fallskjerm

Dato for opplevelse: juli 2018
Takk, Terje M
Anne Cathrine E, Kontor på VossVind Drift, svarte på denne anmeldelsenBesvart 11. juli 2018

Takk for gode ord :)

Anmeldt 6. mai 2018 via mobile enheter

Dette var veldig mye bedre enn forventet!
Instruktørene var utrolig smilende og dyktig. Du blir godt ivaretatt fra du kommer til du går.
Det var ikke en billig opplevelse, men vi synes det var verdt hver krone!

Dato for opplevelse: mai 2018
Takk, Vicy C
Anmeldt 22. april 2018 via mobile enheter

Jeg er målløs! For en service og for en opplevelse for store og små. Mine barn på 7 og 12 år ble helt frelst! De satt i bilen på veg hjem og sang av glede. Vi hadde tidenes triveligste og flinkeste instruktør og kan ikke annet enn si TUSEN TAKK for en enestående opplevelse! Vi kommer tilbake...

Dato for opplevelse: april 2018
Takk, 621kennethr
Anne Cathrine E, Resepsjonssjef på VossVind Drift, svarte på denne anmeldelsenBesvart 23. april 2018

Så kjekt å høre! Det setter vi pris på og det gleder oss at vi kunne gi dere en slik opplevelse.

Velkommen tilbake!

Anmeldt 9. september 2017 via mobile enheter

Kan anbefales. Virkelig gøy, og lærerikt.
Vi ankom ca 1 time før vi skulle inn i tunnelen. Det trenge man, da man må skifte, og litt info..
God instruksjon inne i tunnelen, og instruktør var med så lenge det trengs.
Kan anbefales, men er ikke en billig aktivitet.

Dato for opplevelse: juli 2017
Takk, Øyvind S