Ja! Alle kan virkelig fly

Fantastisk opplevelse. Ved hjelp av Axel Grans inspirerende veiledning fikk vi virkelig oppleve... les mer

Anmeldt 23. oktober 2022
Randi I
Bergen, Norge
Tatt av vinden

Fantastisk opplevelse. Det var spennende og morsomt å prøve og fly. Ikke lett men utfordrende på en... les mer

Anmeldt 12. juli 2022
Padleraua
Haugesund, Norge

De mest populære turene og aktivitetene i og rundt Voss
Anmeldt 11. juli 2020 via mobile enheter

Flott og spennende for 2 voksne og 5 ungdommer. Utrolig dyktig intruktør. Valuta for pengene. Vi kommer igjen.

Dato for opplevelse: juli 2020
Takk, halfdans2016
VossVind1, Kundeansvarlig på VossVind Indoor Skydiving, svarte på denne anmeldelsenBesvart 15. juli 2020

Tusen takk for din tilbakemelding! Velkommen tilbake. :D

Anmeldt 21. juni 2020 via mobile enheter

En fantastisk opplevelse! Flink og entusiastisk coach. Vi var en gjeng på 6 stk som hadde en super opplevelse. Kommer gjerne tilbake

Dato for opplevelse: juni 2020
Takk, TrondB167
VossVind1, Kundeansvarlig på VossVind Indoor Skydiving, svarte på denne anmeldelsenBesvart 22. juni 2020

Takk for hyggelig anmeldelse! på gjennsyn :)

Anmeldt 30. mai 2020 via mobile enheter

Meget profesjonell instruktør, god forklaring i forkant og under flyvning. Anbefaler dette på det sterkeste.

Dato for opplevelse: mai 2020
Takk, ArneT56
VossVind1, Informasjonssjef på VossVind Indoor Skydiving, svarte på denne anmeldelsenBesvart 22. juni 2020

Tusen takk for din tilbakemelding :)

Anmeldt 5. november 2019

50-års gave til en kompis (og meg selv). Litt mindre nervepirrende og dårligere utsikt enn å fly fallskjerm, men omtrent like moro.
Dyktige, proffe og meget hyggelig vertskap.

Dato for opplevelse: juni 2019
Anmeldelse samlet inn i partnerskap med denne attraksjonen
Takk, TSLudvigsen
VossVind1, Kundeansvarlig på VossVind Indoor Skydiving, svarte på denne anmeldelsenBesvart 6. november 2019

Takk for anmeldelsen! Velkommen igjen ;)

Anmeldt 3. november 2019

Ble godt mottatt av instruktører som var trygg og dyktig. Jeg fikk prøve ulike ting og det var veldig spennende&gøy! Frister til gjentakelse.

Dato for opplevelse: juli 2019
Anmeldelse samlet inn i partnerskap med denne attraksjonen
Takk, Gksteine
VossVind1, Kundeansvarlig på VossVind Indoor Skydiving, svarte på denne anmeldelsenBesvart 5. november 2019

Takk for hyggelig tilbakemelding! Bra du koste deg! På gjensyn :)