Tatt av vinden

Fantastisk opplevelse. Det var spennende og morsomt å prøve og fly. Ikke lett men utfordrende på en... les mer

Anmeldt 12. juli 2022
Padleraua
Haugesund, Norge
Artig opplevelse!

Absolutt verdt å oppleve! Opplevelse som oss fleste ikke har opplevd før! Flinke instruktører og... les mer

Anmeldt 10. mars 2022
evennk95

De mest populære turene og aktivitetene i og rundt Voss
2025 av 127 anmeldelser
Anmeldt 12. juli 2020 via mobile enheter

Dette var helt rått. Måten vi ble tatt imot, informasjon, hvordan en veldig stressa mamma ble roet ned, og hvordan barna på 8 og 12 ble «løftet frem»var over all forventning. Beste opplevelsen! Anbefales på det sterkeste for alle.

Dato for opplevelse: juli 2020
Takk, Loppa76
VossVind1, Kundeansvarlig på VossVind Indoor Skydiving, svarte på denne anmeldelsenBesvart 15. juli 2020

Hyggelig å høre deres erfaring fra besøket! Tusen takk og velkommen tilbake. :D

Anmeldt 11. juli 2020 via mobile enheter

Flott og spennende for 2 voksne og 5 ungdommer. Utrolig dyktig intruktør. Valuta for pengene. Vi kommer igjen.

Dato for opplevelse: juli 2020
Takk, halfdans2016

Tusen takk for din tilbakemelding! Velkommen tilbake. :D

Anmeldt 21. juni 2020 via mobile enheter

En fantastisk opplevelse! Flink og entusiastisk coach. Vi var en gjeng på 6 stk som hadde en super opplevelse. Kommer gjerne tilbake

Dato for opplevelse: juni 2020
Takk, TrondB167
VossVind1, Kundeansvarlig på VossVind Indoor Skydiving, svarte på denne anmeldelsenBesvart 22. juni 2020

Takk for hyggelig anmeldelse! på gjennsyn :)

Anmeldt 30. mai 2020 via mobile enheter

Meget profesjonell instruktør, god forklaring i forkant og under flyvning. Anbefaler dette på det sterkeste.

Dato for opplevelse: mai 2020
Takk, ArneT56
VossVind1, Informasjonssjef på VossVind Indoor Skydiving, svarte på denne anmeldelsenBesvart 22. juni 2020

Tusen takk for din tilbakemelding :)

Anmeldt 5. november 2019

50-års gave til en kompis (og meg selv). Litt mindre nervepirrende og dårligere utsikt enn å fly fallskjerm, men omtrent like moro.
Dyktige, proffe og meget hyggelig vertskap.

Dato for opplevelse: juni 2019
Anmeldelse samlet inn i partnerskap med denne attraksjonen
Takk, TSLudvigsen
VossVind1, Kundeansvarlig på VossVind Indoor Skydiving, svarte på denne anmeldelsenBesvart 6. november 2019

Takk for anmeldelsen! Velkommen igjen ;)