Bryllupsgaven vår

Vi skulle bruke flytimene vår som vi fikk i bryllupsgave. Ble møtt med smil og glede. Positiv... les mer

Anmeldt 14. mars 2024
Guri T
Gøy å fly!

Vossvind var kjempegøy. Me fløy heile familien. Hadde med oss to barn på 10 og 12 år som var like... les mer

Anmeldt 29. februar 2024
Arnhild M

Anmeldt 12. juli 2020 via mobile enheter

Kjempe opplevelse for barna, de elska det. Profesjonelle instruktører. Alt veldig profesjonelt gjennomført. Litt dyrt men verdt det.

Takk, christianhayopsahl
VossVind1, Kundeansvarlig på VossVind Indoor Skydiving, svarte på denne anmeldelsenBesvart 15. juli 2020

Tusen takk for besøket og tilbakemelding! Velkommen tilbake. :D

Anmeldt 12. juli 2020 via mobile enheter

Dette var helt rått. Måten vi ble tatt imot, informasjon, hvordan en veldig stressa mamma ble roet ned, og hvordan barna på 8 og 12 ble «løftet frem»var over all forventning. Beste opplevelsen! Anbefales på det sterkeste for alle.

Takk, Loppa76

Hyggelig å høre deres erfaring fra besøket! Tusen takk og velkommen tilbake. :D

Anmeldt 11. juli 2020 via mobile enheter

Flott og spennende for 2 voksne og 5 ungdommer. Utrolig dyktig intruktør. Valuta for pengene. Vi kommer igjen.

Takk, halfdans2016

Tusen takk for din tilbakemelding! Velkommen tilbake. :D

Anmeldt 21. juni 2020 via mobile enheter

En fantastisk opplevelse! Flink og entusiastisk coach. Vi var en gjeng på 6 stk som hadde en super opplevelse. Kommer gjerne tilbake 😃👍

Dato for opplevelse: juni 2020
Takk, TrondB167
VossVind1, Kundeansvarlig på VossVind Indoor Skydiving, svarte på denne anmeldelsenBesvart 22. juni 2020

Takk for hyggelig anmeldelse! på gjennsyn :)

Anmeldt 30. mai 2020 via mobile enheter

Meget profesjonell instruktør, god forklaring i forkant og under flyvning. Anbefaler dette på det sterkeste.

Dato for opplevelse: mai 2020
Takk, ArneT56
VossVind1, Informasjonssjef på VossVind Indoor Skydiving, svarte på denne anmeldelsenBesvart 22. juni 2020

Tusen takk for din tilbakemelding :)