Dette er noe som er verd pengene. Anbefales på det sterkeste.

Å fly i vindtunnelen var noe jeg har hatt lyst til så lenge. Litt nervøs i forkant, men med flink... les mer

Anmeldt 1 uke siden
metteklo
Stavanger, Norge
Morro for hele familien

Veldig morsom opplevelse for hele familien, inkl barn på 6 og 12 år. Kort intro og 2 x 1,5 min... les mer

Anmeldt 1 uke siden
frodes761
Hommelvik, Norge

De mest populære turene og aktivitetene i og rundt Voss
Anmeldt 17. juli 2020 via mobile enheter

Veldig kjekt og spennende med dyktige og profesjonelle instruktører som fremsto som meget erfarne. Vi var 1 voksen og ei jente på 10år som hadde en fantastisk opplevelse vi sent vil glemme.

Takk, josteinh290
VossVind1, Kundeansvarlig på VossVind IndoorSkydiving, svarte på denne anmeldelsenBesvart 1. februar 2021

Så kjekt å høyre! Josetein! Takk for din tilbakemelding! Sjåast ved ei seinare anledning. :D

Anmeldt 12. juli 2020 via mobile enheter

Kjempe opplevelse for barna, de elska det. Profesjonelle instruktører. Alt veldig profesjonelt gjennomført. Litt dyrt men verdt det.

Takk, christianhayopsahl
VossVind1, Kundeansvarlig på VossVind IndoorSkydiving, svarte på denne anmeldelsenBesvart 15. juli 2020

Tusen takk for besøket og tilbakemelding! Velkommen tilbake. :D

Anmeldt 12. juli 2020 via mobile enheter

Dette var helt rått. Måten vi ble tatt imot, informasjon, hvordan en veldig stressa mamma ble roet ned, og hvordan barna på 8 og 12 ble «løftet frem»var over all forventning. Beste opplevelsen! Anbefales på det sterkeste for alle.

Takk, Loppa76

Hyggelig å høre deres erfaring fra besøket! Tusen takk og velkommen tilbake. :D

Anmeldt 11. juli 2020 via mobile enheter

Flott og spennende for 2 voksne og 5 ungdommer. Utrolig dyktig intruktør. Valuta for pengene. Vi kommer igjen.

Takk, halfdans2016

Tusen takk for din tilbakemelding! Velkommen tilbake. :D

Anmeldt 21. juni 2020 via mobile enheter

En fantastisk opplevelse! Flink og entusiastisk coach. Vi var en gjeng på 6 stk som hadde en super opplevelse. Kommer gjerne tilbake

Dato for opplevelse: juni 2020
Takk, TrondB167
VossVind1, Kundeansvarlig på VossVind IndoorSkydiving, svarte på denne anmeldelsenBesvart 22. juni 2020

Takk for hyggelig anmeldelse! på gjennsyn :)