VossVind opplevelse

Fantastisk flott opplevelse. Absolutt verdt å prøve. Og veldig hyggelige og vennlige ansatte... les mer

Anmeldt 1 uke siden
Oles-Nyg-86
Dette er noe som er verd pengene. Anbefales på det sterkeste.

Å fly i vindtunnelen var noe jeg har hatt lyst til så lenge. Litt nervøs i forkant, men med flink... les mer

Anmeldt 25. juli 2021
metteklo
Stavanger, Norge

De mest populære turene og aktivitetene i og rundt Voss
Anmeldt 18. juli 2020 via mobile enheter

Helt utrolig morsomt!! Dyktige folk, morsom dag for store og små Vi hadde en topp opplevelse. Vi var en gjeng fra 12 til 50+ og alle stor koste seg

Takk, metteh762
VossVind1, Kundeansvarlig på VossVind IndoorSkydiving, svarte på denne anmeldelsenBesvart 1. februar 2021

Tusen takk for din hyggelege tilbakemelding! Kjekt at dykk trivdes alle mann! På gjensyn!

Anmeldt 17. juli 2020 via mobile enheter

Veldig kjekt og spennende med dyktige og profesjonelle instruktører som fremsto som meget erfarne. Vi var 1 voksen og ei jente på 10år som hadde en fantastisk opplevelse vi sent vil glemme.

Takk, josteinh290

Så kjekt å høyre! Josetein! Takk for din tilbakemelding! Sjåast ved ei seinare anledning. :D

Anmeldt 12. juli 2020 via mobile enheter

Kjempe opplevelse for barna, de elska det. Profesjonelle instruktører. Alt veldig profesjonelt gjennomført. Litt dyrt men verdt det.

Takk, christianhayopsahl
VossVind1, Kundeansvarlig på VossVind IndoorSkydiving, svarte på denne anmeldelsenBesvart 15. juli 2020

Tusen takk for besøket og tilbakemelding! Velkommen tilbake. :D

Anmeldt 12. juli 2020 via mobile enheter

Dette var helt rått. Måten vi ble tatt imot, informasjon, hvordan en veldig stressa mamma ble roet ned, og hvordan barna på 8 og 12 ble «løftet frem»var over all forventning. Beste opplevelsen! Anbefales på det sterkeste for alle.

Takk, Loppa76

Hyggelig å høre deres erfaring fra besøket! Tusen takk og velkommen tilbake. :D

Anmeldt 11. juli 2020 via mobile enheter

Flott og spennende for 2 voksne og 5 ungdommer. Utrolig dyktig intruktør. Valuta for pengene. Vi kommer igjen.

Takk, halfdans2016

Tusen takk for din tilbakemelding! Velkommen tilbake. :D