Bryllupsgaven vår

Vi skulle bruke flytimene vår som vi fikk i bryllupsgave. Ble møtt med smil og glede. Positiv... les mer

Anmeldt 14. mars 2024
Guri T
Gøy å fly!

Vossvind var kjempegøy. Me fløy heile familien. Hadde med oss to barn på 10 og 12 år som var like... les mer

Anmeldt 29. februar 2024
Arnhild M

Anmeldt 20. juli 2020 via mobile enheter

En fantastisk plass og meget dyktige og trivelige instruktører som virkelig får deg til å slappe av og nyte opplevelsen
Imponert👌🏻👍
Mvh
Tore & Solveig

Takk, RbkTore
VossVind1, Kundeansvarlig på VossVind Indoor Skydiving, svarte på denne anmeldelsenBesvart 1. februar 2021

Hei Tore og Solveig!
Tusen takk for dykkar hyggelege tilbakemelding! Me sjåast ved ei seinare anledning.

Anmeldt 18. juli 2020 via mobile enheter

Helt utrolig morsomt!! Dyktige folk, morsom dag for store og små Vi hadde en topp opplevelse. Vi var en gjeng fra 12 til 50+ og alle stor koste seg 👍👍

Takk, metteh762

Tusen takk for din hyggelege tilbakemelding! Kjekt at dykk trivdes alle mann! På gjensyn!

Anmeldt 17. juli 2020 via mobile enheter

Veldig kjekt og spennende med dyktige og profesjonelle instruktører som fremsto som meget erfarne. Vi var 1 voksen og ei jente på 10år som hadde en fantastisk opplevelse vi sent vil glemme.

Takk, josteinh290

Så kjekt å høyre! Josetein! Takk for din tilbakemelding! Sjåast ved ei seinare anledning. :D

Anmeldt 12. juli 2020 via mobile enheter

Kjempe opplevelse for barna, de elska det. Profesjonelle instruktører. Alt veldig profesjonelt gjennomført. Litt dyrt men verdt det.

Takk, christianhayopsahl
VossVind1, Kundeansvarlig på VossVind Indoor Skydiving, svarte på denne anmeldelsenBesvart 15. juli 2020

Tusen takk for besøket og tilbakemelding! Velkommen tilbake. :D

Anmeldt 12. juli 2020 via mobile enheter

Dette var helt rått. Måten vi ble tatt imot, informasjon, hvordan en veldig stressa mamma ble roet ned, og hvordan barna på 8 og 12 ble «løftet frem»var over all forventning. Beste opplevelsen! Anbefales på det sterkeste for alle.

Takk, Loppa76

Hyggelig å høre deres erfaring fra besøket! Tusen takk og velkommen tilbake. :D