VossVind opplevelse

Fantastisk flott opplevelse. Absolutt verdt å prøve. Og veldig hyggelige og vennlige ansatte... les mer

Anmeldt 12. september 2021
Oles-Nyg-86
Dette er noe som er verd pengene. Anbefales på det sterkeste.

Å fly i vindtunnelen var noe jeg har hatt lyst til så lenge. Litt nervøs i forkant, men med flink... les mer

Anmeldt 25. juli 2021
metteklo
Stavanger, Norge

De mest populære turene og aktivitetene i og rundt Voss
Anmeldt 21. september 2020 via mobile enheter

Dette er noe av det kuuleste og morsomste jeg har gjort!
Med en super profesjonell betjening som ivaretar deg fra du kommer til du går.
Man føler seg komplett trygg på hele oppholdet og selve flygingen må bare oppleves!
Dette ga mersmak

Dato for opplevelse: september 2020
Takk, 274oddg
VossVind1, Kundeansvarlig på VossVind IndoorSkydiving, svarte på denne anmeldelsenBesvart 1. februar 2021

So kjekt å høyra! Me gler oss til å fly med deg ved neste anledning! :D

Anmeldt 26. juli 2020 via mobile enheter

Vi hadde 15 minutter på deling som medførte 2 runder for de voksne og 3 runder for jentene våre på 9 og 12 år. Guiden vår Trude var veldig hyggelig og dyktig og gjorde opplevelsen trygg og morsom. God informasjon og opplæring i forkant. Det var ikke så vanskelig å få det noenlunde til med bra instruksjon og rettledning underveis. Kan absolutt anbefales for liten og stor! Flott aktivitet på en regnværsdag!

Takk, chrispatrickr

So kjekt å høyra! Det er videreformidla til Trude! Me gler oss til å fly med dykk ei seinare anledning. :)

Anmeldt 24. juli 2020 via mobile enheter

Var på Vossvind 23.7. kl16. Kom dit litt halvskeptisk og litt nervøs og uvitende om hva jeg hadde kastet meg uti. Men bemanningen var veldig hjelpsom og flinke til å lære deg hva du skal gjøre på kort tid. Fikk 30 minutter med forberedelse før jeg skulle inn i vindtunellen og brukte egentlig bare 10 minutter til informasjon, 10 minutter til å få på utstyr og resten av tiden var til å se på gruppen før oss. Når jeg kom ut av rubelen etter å ha fløyet var jeg utrolig stolt over hvordan jeg klarte meg. Mye lettere en det ser ut til med god hjelp fra ansatte!

1  Takk, runarjere

So kjekt å høyra at du meistra flygingen! Alltid god meistringsfølelse å fly for fyrste gong! På gjensyn! :)

Anmeldt 21. juli 2020 via mobile enheter

Absolutt noe man må få med seg når man er i Voss. Ypperlig opplevlse for både små og store! Instruktøren lot oss være selvstendig i tunnelen, og tok oss med på artige triks mot slutten. 10/10 opplevelse.

Takk, 572matsr

Tusen takk for din hyggelege tilbakemelding! På gjensyn! :D

Anmeldt 20. juli 2020 via mobile enheter

En fantastisk plass og meget dyktige og trivelige instruktører som virkelig får deg til å slappe av og nyte opplevelsen
Imponert
Mvh
Tore & Solveig

Takk, RbkTore

Hei Tore og Solveig!
Tusen takk for dykkar hyggelege tilbakemelding! Me sjåast ved ei seinare anledning.