Tatt av vinden

Fantastisk opplevelse. Det var spennende og morsomt å prøve og fly. Ikke lett men utfordrende på en... les mer

Anmeldt 12. juli 2022
Padleraua
Haugesund, Norge
Artig opplevelse!

Absolutt verdt å oppleve! Opplevelse som oss fleste ikke har opplevd før! Flinke instruktører og... les mer

Anmeldt 10. mars 2022
evennk95

De mest populære turene og aktivitetene i og rundt Voss
Anmeldt 21. juli 2021 via mobile enheter

Når deltakere er under 10 år, og det er gitt opplysninger om det på forhånd, bør det være instruktører som kan kommunisere med barn, på norsk, og ikke skremme livet av dem.

Dato for opplevelse: juli 2021
Takk, Josnil76
VossVind1, Guest Relations Manager på VossVind Indoor Skydiving, svarte på denne anmeldelsenBesvart 24. juli 2021

Heisann!
Det var leit å høre. Kan du gi oss noe mer informasjon om når dere fløy? Send det gjerne på mail til rolf@vossvind.no. Håper vi kan rette opp inntrykket ved en senere anledning.

Anmeldt 29. juni 2021 via mobile enheter

Hyggelige og proffe ansatte. God informasjon og veiledning.
Hyggelig lokale.
En annerledes aktivitet som er verdt et besøk!

Dato for opplevelse: juni 2021
Takk, 31jarlek
VossVind1, Guest Relations Manager på VossVind Indoor Skydiving, svarte på denne anmeldelsenBesvart 13. juli 2021

Tusen takk for din tilbakemelding! På gjensyn!

Anmeldt 11. juni 2021 via mobile enheter

Vi hadde 5 runder i vindtunnelen, en fantastisk opplevelse. Det var utfordringer og mestring på høyt nivå. Hanne gjorde en fabelaktig jobb som instruktør, med sitt gode humør, kompetanse og glimt i øyet.
Hit må vi igjen!

Dato for opplevelse: juni 2021
Takk, Adventurer382614

Takk for din tilbakemelding! Så hyggelig å høre! :) Har vidreformidlet det til Hanne. :D På gjensyn!

Anmeldt 24. april 2021 via mobile enheter

Det var veldig gøy og eg håper at eg kan komme snart igjen :)) Instruktør var veldig snill og flott.

Dato for opplevelse: april 2021
Takk, ramuneg2021
VossVind1, Kundeansvarlig på VossVind Indoor Skydiving, svarte på denne anmeldelsenBesvart 10. mai 2021

Tusen takk for hyggeleg tilbakemelding!

Anmeldt 14. oktober 2020 via mobile enheter

HEKTET på vind tunnel !!!! Flotte rene og ryddige lokaler og en utrolig fin atmosfære !!! her byr personalet og Instruktørene på seg selv og er utrolig flinke til og formidle slik at fly tiden blir godt utnyttet. det er STOR fare for gjentakelse her

Dato for opplevelse: oktober 2020
Takk, 566tinea
VossVind1, Kundeansvarlig på VossVind Indoor Skydiving, svarte på denne anmeldelsenBesvart 1. februar 2021

Tusen takk for din hyggelege tilbakemelding! Me gler oss til å fly med dykk neste gong ;)