Tatt av vinden

Fantastisk opplevelse. Det var spennende og morsomt å prøve og fly. Ikke lett men utfordrende på en... les mer

Anmeldt 12. juli 2022
Padleraua
Haugesund, Norge
Artig opplevelse!

Absolutt verdt å oppleve! Opplevelse som oss fleste ikke har opplevd før! Flinke instruktører og... les mer

Anmeldt 10. mars 2022
evennk95

De mest populære turene og aktivitetene i og rundt Voss
Anmeldt 25. juli 2021 via mobile enheter

Å fly i vindtunnelen var noe jeg har hatt lyst til så lenge. Litt nervøs i forkant, men med flink veileder så var det bare å legge seg ut i vinden og fly. Det var magisk og jeg gjør det gjerne igjen. Det aller kjekkeste var å fly høyt. Sliter med veldig høydeskrekk, men det var ikke et problem i det hele tatt. Kommer tilbake.

Takk, metteklo
VossVind1, Guest Relations Manager på VossVind Indoor Skydiving, svarte på denne anmeldelsenBesvart 27. juli 2021

Så hyggelig å høre! Sees ved neste anledning!

Anmeldt 24. juli 2021 via mobile enheter

Veldig morsom opplevelse for hele familien, inkl barn på 6 og 12 år. Kort intro og 2 x 1,5 min flyving under veiledning av dyktig instruktør inne i vindtunellen. Til og med 6åringen, som var mest opptatt av å «leke» i vinden fikk mye ut av dette. I struktur skjønte fort at det beste var å gi han mulighet til å ha det gøy i stedet for å veilede for mye på hvordan han skulle klare å fly!

Anbefales et besøk om du er i Voss!

Takk, frodes761

Tusen takk for hyggelig tilbakemelding! :D På gjensyn!

Anmeldt 21. juli 2021 via mobile enheter

Når deltakere er under 10 år, og det er gitt opplysninger om det på forhånd, bør det være instruktører som kan kommunisere med barn, på norsk, og ikke skremme livet av dem.

Dato for opplevelse: juli 2021
Takk, Josnil76
VossVind1, Guest Relations Manager på VossVind Indoor Skydiving, svarte på denne anmeldelsenBesvart 24. juli 2021

Heisann!
Det var leit å høre. Kan du gi oss noe mer informasjon om når dere fløy? Send det gjerne på mail til rolf@vossvind.no. Håper vi kan rette opp inntrykket ved en senere anledning.

Anmeldt 29. juni 2021 via mobile enheter

Hyggelige og proffe ansatte. God informasjon og veiledning.
Hyggelig lokale.
En annerledes aktivitet som er verdt et besøk!

Takk, 31jarlek
VossVind1, Guest Relations Manager på VossVind Indoor Skydiving, svarte på denne anmeldelsenBesvart 13. juli 2021

Tusen takk for din tilbakemelding! På gjensyn!

Anmeldt 11. juni 2021 via mobile enheter

Vi hadde 5 runder i vindtunnelen, en fantastisk opplevelse. Det var utfordringer og mestring på høyt nivå. Hanne gjorde en fabelaktig jobb som instruktør, med sitt gode humør, kompetanse og glimt i øyet.
Hit må vi igjen!

Takk, Adventurer382614

Takk for din tilbakemelding! Så hyggelig å høre! :) Har vidreformidlet det til Hanne. :D På gjensyn!