Anmeldt 4. oktober 2018 via mobile enheter

Nydelig rom, hyggelig, imøtekommende personale. Åpnet frokosten for oss en halvtime tidligere og maten var god.
Ryddig og fint, og varmt på badet. Gode senger og bra standard. Hadde kun en overnatting før vi reiste videre.

Dato for oppholdet: oktober 2018
Takk, Bassengebretsen
SveinR136, Eier på Store Ringheim Hotell, svarte på denne anmeldelsenBesvart 4 uker siden

Tusen takk for di tilbakemelding! Du er hjarteleg velkomne tilbake ved eitt anna høve.

Anmeldt 16. juli 2018 via mobile enheter

Kan anbefales på det varmeste. Hadde 2 netter her og man føler seg som hjemme. Beste hotell frokost noensinne! Og med en nydelig utsikt fra terrassen på utsiden av restauranten. Husk å bestille smalahove dagen i forveien - helg nydelige!

Dato for oppholdet: juli 2018
Takk, Hilde B
Anmeldt 2. januar 2018 via mobile enheter

Vi hadde en utrolig hyggelig nyttårsfeiring på store Ringheim. Vi ble tatt imot som hos gode venner, og mat og drikke var fantastisk bra. Kan absolutt anbefales! Kjempekoselig rom, selv om noe småplukk ikke var i orden, noe rot i skuffene, dorullholderen var tydelig ødelagt og noen lyspærer fungerte ikke. Men rommet var både hyggelig og rent.

Dato for oppholdet: desember 2017
Takk, Marikken W
Anmeldt 8. oktober 2017

Bodde en natt i 1700 talls rommet på Store Ringheim Hotell. Et særegent hotellrom i flotte omgivelse. Alt av bekvemeligheter tilgjengelig på rommet. Spiste også en god middag i restauranten på hotellet. Bodde kun en natt på jobbreise, men kunne gjerne dratt tilbake på ferie her med kona.

Romtips: Velg 1700 talls rommet da det er et helt spesielt rom
Dato for oppholdet: september 2017
Takk, Vebjørn H
Anmeldt 2. oktober 2017

På solsiden av Voss, høyt oppe i lia, finner du kunstneriske og ærverdige Store Ringheim. Fem minutter med drosje, eller 20 minutters gange.
Fredelige omgivelser med flott utsikt. Intime, fargerike og koselige sitteplasser mellom bygningene.
Den kunstneriske utsmykningen byr på sanselige opplevelser såvel inne som ute.
Hvert rom er unikt, og en estetisk nytelse å tre inn i.
Stedet gir et rent og fint helhetsinntrykk. Fantastisk smakfull kortreist mat, laget fra grunnen av.
Hyggelig personale og god personlig service.
Dette må jo være flotte rammer for å feire bryllup, bursdager, kurs og andre arrangement.

Anbefales på det sterkeste.

Sølvi :-)

Romtips: Stua i Gamlehuset har flott utsikt. Brudesuiten har rosemalt seng, egen peis, og ble bygd på 1600-tallet.
Dato for oppholdet: august 2017
  • Reisetype: Reiste alene