Gratis avbestilling frem til 05.08.21
Priceline
eDreamsUSD 250
FindHotelUSD 289
Anmeldt 12. juli 2020

Dette oppholdet var over all forventning! Koselig sted, rene og store rom, god service i tillegg nydelig & kortreist mat. Vi bodde her etter å ha gått Trolltunga, da hotellet ligger i ok avstand fra Skjeggedal. Vi fikk i tillegg gode tips til turer man kunne gå i nærområdet! Verdt et besøk :-)

Takk, Julie M
svein ringheim, Eier på Store Ringheim Hotell, svarte på denne anmeldelsenBesvart 25. juli 2020

Tusen takk for hyggelig tilbakemelding, velkommen att :)

Anmeldt 2. juli 2020 via mobile enheter

Var bryllup så noe folksomt. Under middagen håndterte riktignok kelnerne dette utmerket. Hadde bestilt a la carte på forhånd så viste det seg at man bare kunne velge en meny. Og da prater man jo egentlig om en "dagens meny". Eieren ordnet opp og spanderte vinflaska på "huset" så det kan jo tilgis da. En meget god servicemann denne eieren, og vet hvordan man kan behandle gjester. Men det kan man desverre ikke si om en kvinnelig servitør som serverte under frokosten (tror dette også er en annen av eierne). Første var at jeg måtte ta med fat og bestikk innenfra i selve restauranten om man ville spise ute. Men været var fint og alle satt ute så det var en selvfølge. Det var litt "kantine feeling" over det hele. Ute serverte hun meg en del av maten hun kom med rett i hendene, uten å sette det på bordet. Noe sånt har jeg ikke opplevd før.

Takk, C8864WRthomasb

Takk for tilbakemelding :) Me ynskjer heile tida å forbetre oss, så me tek dette opp med vedkommande. Håpar du framleis hadde eitt godt opphald hos oss.

Anmeldt 12. april 2020 via mobile enheter

Alt ble ivaretatt. Jubileumsfest i svært trivelige omgivelser. Flott selskapsmeny, preget av lokal mat. Alt smakte fortreffelig. Spennende innføring om gårdens historie under middagen av stedets eier. Lekre rom i særpregede omgivelser. Skapte gode minner. Store Ringheim kan absolutt anbefales. Kommer gjerne tilbake hit.

Dato for oppholdet: februar 2020
Takk, KariDage
svein ringheim, Eier på Store Ringheim Hotell, svarte på denne anmeldelsenBesvart 22. juli 2020

Tusen takk for tilbakemelding, velkommen tilbake :)

Anmeldt 4. januar 2020 via mobile enheter

Hotellets kvinnelige innehaver presenterte seg selv som åndelig veileder og healer og fortalte at hun ofte veileder hotellgjester. Uten verken å ønske eller be om det, forsøkte hun å veilede undertegnede gjest.Oppførselen hennes opplevdes svært upassende, ubehagelig og dertil uprofesjonell.

Dato for oppholdet: desember 2019
Takk, Kari1971
Anmeldt 29. oktober 2019 via mobile enheter

Dette er et av de beste hotellene jeg har holdt kurs på. Hotellet er utrolig imøtekommende, innstilt på å gi kunden en opplevelse både når det gjelder mat og opphold, samt personalet er faktisk veldig interessert i sine kunder.

Jeg har hatt gleden av å ha med 9 deltakere på kurs og alle var overbegeistret over maten vi fikk.

Rommet jeg sov på var nydelig innredet, hadde en svært god seng og en dusj som var svært god. Shampoo og såpe var av høy kvalitet.

Takk for meg - jeg kommer garantert tilbake!

Dato for oppholdet: oktober 2019
1  Takk, Caspar M L