Orbitz.com
Anmeldt 26. juli 2020 via mobile enheter

Denne fantastiske plassen kan anbefales på det varmeste. Nydelig lite familiehotell. Vakkert, fantastisk mat og service. Her blir du tatt imot med åpne armer, og blir ivaretatt og stelt ned på beste vis. En spesiell rustikk atmosfære med vakre detaljer og antikviteter. Flott utsikt utover dalen. Anbefaler å nyte en bedre middag i «drivhuset» dersom årstiden tillater det. Vi kommer tilbake

Takk, Samuelto16
Anmeldt 22. juli 2020 via mobile enheter

Vi spiste på denne nydelige plassen, satt ute i orangeriet og nøt utsikten til fjellene Og den vakre naturen og Hagen.
Sønnen til vertskapet ga oss en unik opplevelse og fortalte om dette stedets opprinnelse. Vi kommer tilbake neste år da også med en overnatting.

Takk, Christin503715
svein ringheim, Eier på Store Ringheim Hotell, svarte på denne anmeldelsenBesvart 22. juli 2020

Tusen takk for hyggelig tilbakemelding :) Velkommen tilbake!

Anmeldt 20. juli 2020

Vi fikk en hel kveld med fantastisk god mat og service. Hyggelig betjening med stolthet til mat og sted. Lokale råvarer. Alt var utrolig godt. Vi koste oss både barn og voksne. Kan absolutt anbefales. Skal du spise i Voss, så spis her.

Takk, janeckem

Tusen takk for hyggelig tilbakemelding, velkomen att :)

Anmeldt 13. juli 2020 via mobile enheter

Store Ringheim var en stopp på vei til Bergen som viste seg å bli en gjennomgående god opplevelse.

Stedet er rolig, sjarmerende og med flott utsikt fra rommene uansett hvor de vender. Romslige og hyggelige rom. Både baren og restauranten er preget av gode lokale produkter og råvarer. Maten er velsmakende og flott anrettet med vekster fra hagen som pynt.

Ikke minst er innehaverne vennlige, behagelige, kunnskapsrike og hjelpsomme. På Store Ringheim føler du deg som en velkommen og verdsatt gjest. Takk også for tips om en bedre rute til Bergen med gode naturopplevelser.

Takk, ErikLundeby

Tusen takk for ei fantastisk tilbakemelding, so kjekt at de hadde det godt hos oss. Kjekt de likte reisetipset vårt om Norheimsund :)

Anmeldt 12. juli 2020

Et veldig koselig, originalt og autentisk hotell i Voss. Passet perfekt for oss som ønsket en fin opplevelse etter en hektisk dag med topptur. God service, god mat og følelse av avslapning. Hotellet var ikke for stort og opplevde derfor at alle ble sett og behandlet på en super møte. Vi var fire i alderen 25-29 og koste oss veldig. Anbefales!

Takk, OdaKathrine

Tusen takk for kjekk tilbakemelding. Velkommen tilbake :)