Gratis avbestilling frem til 29.07.21
Priceline
eDreamsUSD 249
Anmeldt 29. juli 2020

Kjempe koselig hotell, med fine rom og veldig god service.
God størrelse på rommene.
Og rom for familier med skikkelige senger til ungene.
Vi kommer garantert til å reise hit igjen.
Kan også anbefale å spise middag på hotellets restaurant, maten der var kjempe god.

2  Takk, svaHaugesund
Anmeldt 27. juli 2020 via mobile enheter

Fra første kontakt med hotellet visste jeg at dette ville bli veldig bra og førsteintrykket stemte på en prikk!! Nesten som å komme hjem til gamle venner. Gjestfrihet og servicenivå på en rolig og avslappet måte, nydelig beliggenhet, koselige bygg, knallgod mat og «alt på stell» Vår gruppe er på 11 personer og vi er samstemte: Kommer definitivt igjen

1  Takk, r_nnaugh
Anmeldt 26. juli 2020 via mobile enheter

Denne fantastiske plassen kan anbefales på det varmeste. Nydelig lite familiehotell. Vakkert, fantastisk mat og service. Her blir du tatt imot med åpne armer, og blir ivaretatt og stelt ned på beste vis. En spesiell rustikk atmosfære med vakre detaljer og antikviteter. Flott utsikt utover dalen. Anbefaler å nyte en bedre middag i «drivhuset» dersom årstiden tillater det. Vi kommer tilbake

Takk, Samuelto16
Anmeldt 22. juli 2020 via mobile enheter

Vi spiste på denne nydelige plassen, satt ute i orangeriet og nøt utsikten til fjellene Og den vakre naturen og Hagen.
Sønnen til vertskapet ga oss en unik opplevelse og fortalte om dette stedets opprinnelse. Vi kommer tilbake neste år da også med en overnatting.

Takk, Christin503715
svein ringheim, Eier på Store Ringheim Hotell, svarte på denne anmeldelsenBesvart 22. juli 2020

Tusen takk for hyggelig tilbakemelding :) Velkommen tilbake!

Anmeldt 20. juli 2020

Vi fikk en hel kveld med fantastisk god mat og service. Hyggelig betjening med stolthet til mat og sted. Lokale råvarer. Alt var utrolig godt. Vi koste oss både barn og voksne. Kan absolutt anbefales. Skal du spise i Voss, så spis her.

Takk, janeckem

Tusen takk for hyggelig tilbakemelding, velkomen att :)