Anmeldt 21. september 2020 via mobile enheter

Et gammelt gårdsbruk som møysommelig er restaurert og bygd om til et staselig lite hotell med en restaurant av ypperste klasse.
En natt i det gamle rommet Eldhuset fører en flere hundre år tilbake i tid. Rommet som var gårdens årestue tilbake til 1600 tallet er nydelig renovert og har et moderne bad diskret bygd inn i det ene hjørnet.
Med en flott himmelseng, fyr i peisovnen og en deilig atmosfære er det duket for et romantisk opphold.

Vi var der i to netter og måtte bytte rom da Eldhuset, ettertraktet som det er var opptatt.
Over i det gamle reiskapshuset er det 9 gode moderne rom med flotte bad.

Et opphold som ga mersmak og med et supert vertskap så vi kommer garantert tilbake når vi igjen er på disse kanter.

Noen ord om maten legger jeg i anmeldelsen av Flor'n

Tusen takk for oss

Dato for oppholdet: september 2020
Takk, 274oddg
Anmeldt 15. august 2020 via mobile enheter

En oase av deilig ro og avslapning i en nydelig atmosfære. Vertskapet har virkelig lagt sin sjel i å gjøre dette til en spesiell opplevelse for sine gjester. Maten, både frokost og middag, er utsøkt. Vi kommer absolutt tilbake, og anbefaler andre å besøke dette flotte stedet på det sterkeste.

Dato for oppholdet: august 2020
Takk, The_Gooses2
Anmeldt 2. august 2020 via mobile enheter

Litt tilfeldig at vi fant dette stedet på vår omreise, men for en perle! Dette var som å komme hjem! De vakre omgivelsene, roen en finner, atmosfæren, vertskapet og ikke minst helt nydelig mat gjorde dette til et av høydepunktene på turen. Dette kan vi varmt anbefale, håper å komme tilbake!

Takk, cskaa68
Anmeldt 29. juli 2020

Kjempe koselig hotell, med fine rom og veldig god service.
God størrelse på rommene.
Og rom for familier med skikkelige senger til ungene.
Vi kommer garantert til å reise hit igjen.
Kan også anbefale å spise middag på hotellets restaurant, maten der var kjempe god.

1  Takk, svaHaugesund
Anmeldt 27. juli 2020 via mobile enheter

Fra første kontakt med hotellet visste jeg at dette ville bli veldig bra og førsteintrykket stemte på en prikk!! Nesten som å komme hjem til gamle venner. Gjestfrihet og servicenivå på en rolig og avslappet måte, nydelig beliggenhet, koselige bygg, knallgod mat og «alt på stell» Vår gruppe er på 11 personer og vi er samstemte: Kommer definitivt igjen

1  Takk, r_nnaugh