Booking.comUSD 267
eDreamsUSD 267
Trip.comUSD 280
Anmeldt 18. juli 2021 via mobile enheter

Vi hadde bryllupet vårt på Store Ringheim, og de imponerte både med mat og service. Maten er fantastisk, og betjeningen sto på utover all forventing. Stor takk til Svein, Remi og resten av gjengen for en uforglemmelig helg.

Maten er basert på egenproduserte og lokale råvarer av ypperste kvalitet.

Rommene er fine og romslige med alt du treng. Utsikten og uteområdet byr på det beste av Voss. Dette blir et stamssted for oss i fremtiden.

Takk, 706maryanns
Anmeldt 22. november 2020

Vi var på kjærestetur til Voss, og hadde blitt anbefalt hotellet av en fastboende venninne. Plassen levde opp til forventningene selv om vi var maks uheldig med været. Hyggelig vertskap, stille og fredelig område, deilig mat og fine turanbefalinger.

Romtips: Gardshuset er litt lytt for fottrinn, men det er godt isolert mot stemmer. Dette var informert om på nettsiden også.
Dato for oppholdet: november 2020
Takk, Glesvær R
Anmeldt 21. september 2020 via mobile enheter

Et gammelt gårdsbruk som møysommelig er restaurert og bygd om til et staselig lite hotell med en restaurant av ypperste klasse.
En natt i det gamle rommet Eldhuset fører en flere hundre år tilbake i tid. Rommet som var gårdens årestue tilbake til 1600 tallet er nydelig renovert og har et moderne bad diskret bygd inn i det ene hjørnet.
Med en flott himmelseng, fyr i peisovnen og en deilig atmosfære er det duket for et romantisk opphold.

Vi var der i to netter og måtte bytte rom da Eldhuset, ettertraktet som det er var opptatt.
Over i det gamle reiskapshuset er det 9 gode moderne rom med flotte bad.

Et opphold som ga mersmak og med et supert vertskap så vi kommer garantert tilbake når vi igjen er på disse kanter.

Noen ord om maten legger jeg i anmeldelsen av Flor'n

Tusen takk for oss

Dato for oppholdet: september 2020
Takk, 274oddg
Anmeldt 15. august 2020 via mobile enheter

En oase av deilig ro og avslapning i en nydelig atmosfære. Vertskapet har virkelig lagt sin sjel i å gjøre dette til en spesiell opplevelse for sine gjester. Maten, både frokost og middag, er utsøkt. Vi kommer absolutt tilbake, og anbefaler andre å besøke dette flotte stedet på det sterkeste.

Dato for oppholdet: august 2020
Takk, The_Gooses2
Anmeldt 2. august 2020 via mobile enheter

Litt tilfeldig at vi fant dette stedet på vår omreise, men for en perle! Dette var som å komme hjem! De vakre omgivelsene, roen en finner, atmosfæren, vertskapet og ikke minst helt nydelig mat gjorde dette til et av høydepunktene på turen. Dette kan vi varmt anbefale, håper å komme tilbake!

Takk, cskaa68