Agoda.comUSD 187
TripadvisorUSD 187
Destinia.com
Travelocity
Anmeldt 24. oktober 2018 via mobile enheter

Hotellet er litt gammelt, men koselig og helt grei standard. Frokosten kunne vært bedre, men middagen er fantastisk bra. Passe utvalg på menyen, men det som imponerer mest er det utrolige utvalget på vin til en Ok pris. Vinkjelleren er et kapittel for seg selv

Dato for oppholdet: oktober 2018
Takk, 613kjetila
Anmeldt 21. oktober 2018 via mobile enheter

Nedslitt og småtrist. På rommet manglet et dusjhode(!) og dopapiret var av typen «institusjonsrull». TV virket ikke. Merkelig knitring fra ventilasjonsanlegget om natten. Middag var god. Frokost og lunsj var ok, men med et veldig begrenset og «billig» utvalg. Hyggelig betjening og bra renhold. Men generelt: Her virker det som man sparer seg til fant.

Dato for oppholdet: oktober 2018
Takk, GroO991
Anmeldt 14. september 2018

Et flott hotell med en fantastisk betjening. God service, god mat og flotte rom. Vi hadde rom ( suite) i 2. etg. mot parken. Der var stor stue med salonger og eget soverom. Badet kunne vært litt større. Her er mange turmuligheter både vinter og sommer. Absolutt å anbefale.

Dato for oppholdet: september 2018
  • Reisetype: Reiste med venner
Takk, Tobano
Anmeldt 3. juli 2018

Har ikke noe særlig å utsette på rommet eller renhold, men frokosten var ikke bra. Lite utvalg, lite innbydende mat. Eggerøren var ene dagen helt flytende og det var ingen kokte egg. Dårlig bløtt bacon flytende i fett. Dårlig kaffe.

Skuffet. Overpriset.

Dato for oppholdet: juli 2018
Takk, Steinar S
Anmeldt 30. juni 2018

Vi har hatt Park Hotell som treffsted og overnattingsted på Voss i mange år, og på ulike tidspunkt på året. Gjennomgående er servicenivået, sortementetinnen mat, renholdet og helhetlige hotellopplevelsen redusert for hvert besøk de siste årene.
Service: Nettsiden til hotellet er utgått på dato.....steng nettsiden ned, fordi: Nettsiden viser på ulike tider at hotellet er fullbooket. Oppringing til hotellet bekrefter de at de har ledig belegg likevel. Tilgjengelighet i servicenivået til personalet og bakgrunnen for mangler blir bortforklart med banale utsagn.
Mat: Frokosten midt i beste turistsesongen er ikke særlig imponerende verken i sortimentet eller måten maten blir fremlagt på (lite innbydende). Fluer som mobber gjestene flyr rundt i matsalen og på maten. Røkelaks i store terninger, hvitost, brunost, 3- 4 kjøttpålegg, gryn, ingen laktosemelk, men ingen matpålegg som imponerer. Sild av 2 typer, eggerøre som var i bløt konsistens. Egg til frokost hadde de ikke, og forklaringen på hvorfor de ikke hadde egg var at hotellet ikke hadde tilgang til dette for tiden.....men bløt og uspiselig eggerøre hadde de å by på.......personalet gikk med på å koke opp 4 stk. egg til vårt bort, men de var under middels bløtkokt. Frokosten ble gjennomført uten å imponere, men Uffa meg....
Middag var uaktuelt......kr. 375,-- pr. pers. for bufeé er i det øvre prissjokk uten særlig sortiment + fluer er ikke å foretrekke.
Renhold: Rommet var ok, men dårlig avløp i vasken på badet. Hotellets kjøkken hadde fiskegrateng som "dagens rett" og det luktet stram fiskelukt opp i 3. etasje både i korridor og på rommet. Noe støv på ulike steder på rommet. Spisesalen og nærområdet har støv på ulike steder. Møblene i baren er utslitt og har en dårlig sittekomfort. Utlufting av rommet forbedret tilstanden av fiskeluft. Ventilasjonsanlegget på hotellet har oppsamling av støvflak i luftkanalene og i inntakene og luftuttakene. Renovasjon av ventilasjonsanlegget er en nødvendighet.
Hotellopplevelsen: Når gjestene betaler kr. 1.850,- inkl. frukost for et standard hotellrom pr. natt kunne en forvente at gjestene får noe uttelling av hotellopplevelsen. Prisen står ikke på noen måte i forhold til det en kunne forvente midt i høysesongen. Bygningsmassen er aldrende og dårlig vedlikeholdt. Kan dette hotellet være er en "fallende stjerne"........?

Romtips: Ingen gode råd å gi. Hotelleieren og driftsforholdene bør skjerpe seg i alle ledd.......!
Dato for oppholdet: juni 2018
Takk, bsa004