TrysilKnutsen
3.1 km fra Park Hotel Vossevangen
    kr 2 587
25.7 km fra Park Hotel Vossevangen
Gratis parkering
View of the hotel from the lake
  • Vio.com
Utsikt fra jernbanen
29.5 km fra Park Hotel Vossevangen
Se flere hoteller i Voss
Anmeldt 26. juni 2020 via mobile enheter

Me hadde vårt møte på Park Hotell Vossevangen og blei tatt veldig godt imot, og veldig godt ivaretatt under vårt besøk.
Meget god service og oppvartning.
Me kjem veldig gjerne tilbake ved neste anledning.

Takk, katrinas681
Anmeldt 16. juni 2020

Hyggelig personal og bra service . God middag flink vinservitør.
Dårlig søvn pga måkeskrik. Kunne ønske oss en annan plassering pga dårlig søvn. Rommene Uten aircondition så vi måtte ha vinduene åpne..

Takk, 84audb
Anmeldt 15. juni 2020

Fin beliggenhet, svært hyggelige og hjelpsomme personer/ansatte i resepsjonen. Koselig rom med terrasse med utsikt over Vangsvatnet. Deilig frokost levert på rommet. Rene og fine rom. Savnet ikke noe, men kunne kanskje hatt litt større puter i sengen, men det er bagateller.

Romtips: 3.etg mot vangsvatn
Takk, Connector321582
Anmeldt 1. mars 2020

Først til det positive: Veldig hyggelig og serviceinnstillt betjening. Hoteller ligger veldig sentralt. Rett over veien for jernbane og busstasjon., men det ligger også et helt nytt hotell visavis jenbanestasjon...

Det var meget dyrt i forhold til kvaliteten på hotellet.

Lite utvalg i frukostmenyen. Tørre påleggspølser og oster og meget rar smak på røkelaksen. Klarte ikke å ete den.
Døren på balkongen gikk ikke opp.
Det var vegg til veggtepperr over alt . Luktet mye innestengt og gammel røyk. Så det er nok lenge siden de har vært skiftet..

Positivt: Resepsjon var hyggelig , imøtekommende og behjelpelig.

Konklusjon: Velg et annet hotel. Det har et stort forbedringspotensiale men er på veg til å spare seg til fant.

Dato for oppholdet: februar 2020
1  Takk, Per Arne S
Anmeldt 16. desember 2019

Noe slitte rom som trenger en oppgradering. Hotellet ligger sentralt i forhold til jernbane og sentrum vi hadde rom med utsikt og altan. Størrelsen på rommet ok. Julebordet veldig bra. Maten til frokost bar preg av å ha stått fremme i flere timer da den var noe inntørket.Sansynligvis ikke så mange overnattingsgjester. Hyggelig betjening.

Dato for oppholdet: desember 2019
Takk, anitabF2537SJ