kr 1 454
25.7 km fra Park Hotel Vossevangen
kr 2 380
3.1 km fra Park Hotel Vossevangen
Gratis parkering
View of the hotel from the lake
  • Vio.com
Anmeldt 17. juli 2020 via mobile enheter

Hotel 👎
Restaurant 👉
Vinkjeller👍

Som vinsamler i over 30 år har man hørt godord om hotellets vinkjeller, derfor var spenningen stor ved ankomst.

Hyggelig mottatt på telefonen og ønske om omvisning i vinkjeller formidlet.

Hotellet er nedslitt og en skuffelse, her trengs grep.

Restaurant Elysee byr på spennende sommermeny som holder mål. Førsteinntrykket på restauranten er kaos og manglende organisering, men Restaurantsjef Andersen dukker opp og redder kvelden med hyggelig og god service.
Turen er lagt hit utelukkende pga vinen derfor er det leit å se at 2 Sommelierer virker uinteressert og litt «høye» på seg selv, uproffe og skuffer! Presterer å åpne en Grand Cru vin og dekantere denne før den er framvist og prøvesmakt.....

Vinen var i verdensklasse heldigvis, maten god og meget hyggelig service av restaurantsjef som også tok seg tid å vise fram det fantastiske innholdet i vinkjelleren, kvelden reddet, tusen takk.

3  Takk, TrysilKnutsen
Anmeldt 26. juni 2020 via mobile enheter

Me hadde vårt møte på Park Hotell Vossevangen og blei tatt veldig godt imot, og veldig godt ivaretatt under vårt besøk.
Meget god service og oppvartning.
Me kjem veldig gjerne tilbake ved neste anledning.

Takk, katrinas681
Anmeldt 16. juni 2020

Hyggelig personal og bra service . God middag flink vinservitør.
Dårlig søvn pga måkeskrik. Kunne ønske oss en annan plassering pga dårlig søvn. Rommene Uten aircondition så vi måtte ha vinduene åpne..

Takk, 84audb
Anmeldt 15. juni 2020

Fin beliggenhet, svært hyggelige og hjelpsomme personer/ansatte i resepsjonen. Koselig rom med terrasse med utsikt over Vangsvatnet. Deilig frokost levert på rommet. Rene og fine rom. Savnet ikke noe, men kunne kanskje hatt litt større puter i sengen, men det er bagateller.

Romtips: 3.etg mot vangsvatn
Takk, Connector321582
Anmeldt 1. mars 2020

Først til det positive: Veldig hyggelig og serviceinnstillt betjening. Hoteller ligger veldig sentralt. Rett over veien for jernbane og busstasjon., men det ligger også et helt nytt hotell visavis jenbanestasjon...

Det var meget dyrt i forhold til kvaliteten på hotellet.

Lite utvalg i frukostmenyen. Tørre påleggspølser og oster og meget rar smak på røkelaksen. Klarte ikke å ete den.
Døren på balkongen gikk ikke opp.
Det var vegg til veggtepperr over alt . Luktet mye innestengt og gammel røyk. Så det er nok lenge siden de har vært skiftet..

Positivt: Resepsjon var hyggelig , imøtekommende og behjelpelig.

Konklusjon: Velg et annet hotel. Det har et stort forbedringspotensiale men er på veg til å spare seg til fant.

Dato for oppholdet: februar 2020
1  Takk, Per Arne S