Agoda.comUSD 186
TripadvisorUSD 186
Destinia.com
Travelocity
Anmeldt 23. juli 2020 via mobile enheter

Slitt, frokosten var preget av seighet og veldig blass. Stekte egg var som gummi.. vi prøvde å komme i kontakt med kjøkkenpersonell for å be om hjelp til å fylke oppkaffekannen. Fant ingen i kjøkkenet, hotellet ligger unikt til og har alle muligheter. Men er altså veldig slitt og tunge fargevalg

Takk, monicasjursen
Anmeldt 17. juli 2020 via mobile enheter

Drop-in under Norgesferie for å se og smake fra en av verdens feteste vinkjellere. Et vell av skatter fantes der. Service og motagelse fra sønnen i huset var upåklagelig. Maten ligeså. Vi kommer definitivt tilbake for å drikke mere vin

1  Takk, ChristenH940
Anmeldt 17. juli 2020 via mobile enheter

Hotel
Restaurant
Vinkjeller

Som vinsamler i over 30 år har man hørt godord om hotellets vinkjeller, derfor var spenningen stor ved ankomst.

Hyggelig mottatt på telefonen og ønske om omvisning i vinkjeller formidlet.

Hotellet er nedslitt og en skuffelse, her trengs grep.

Restaurant Elysee byr på spennende sommermeny som holder mål. Førsteinntrykket på restauranten er kaos og manglende organisering, men Restaurantsjef Andersen dukker opp og redder kvelden med hyggelig og god service.
Turen er lagt hit utelukkende pga vinen derfor er det leit å se at 2 Sommelierer virker uinteressert og litt «høye» på seg selv, uproffe og skuffer! Presterer å åpne en Grand Cru vin og dekantere denne før den er framvist og prøvesmakt.....

Vinen var i verdensklasse heldigvis, maten god og meget hyggelig service av restaurantsjef som også tok seg tid å vise fram det fantastiske innholdet i vinkjelleren, kvelden reddet, tusen takk.

1  Takk, TrysilKnutsen
Anmeldt 26. juni 2020 via mobile enheter

Me hadde vårt møte på Park Hotell Vossevangen og blei tatt veldig godt imot, og veldig godt ivaretatt under vårt besøk.
Meget god service og oppvartning.
Me kjem veldig gjerne tilbake ved neste anledning.

Dato for oppholdet: juni 2020
Takk, katrinas681
Anmeldt 16. juni 2020

Hyggelig personal og bra service . God middag flink vinservitør.
Dårlig søvn pga måkeskrik. Kunne ønske oss en annan plassering pga dårlig søvn. Rommene Uten aircondition så vi måtte ha vinduene åpne..

Dato for oppholdet: juni 2020
Takk, 84audb