Unni M
Utsikt fra jernbanen
  • eDreams
29.5 km fra Park Hotel Vossevangen
Gratis parkering
Koselig fjellstue med flott hage. Grill og badestamp.
kr 1 650
  • Vio.com
13.1 km fra Park Hotel Vossevangen
Se flere hoteller i Voss
Anmeldt 28. juli 2020 via mobile enheter

Hyggelig betjening, spesielt i resepsjonen.
Ok rom, litt slitent bad. Dusjforheng er ikke noe særlig.
God mat i restauranten, og flott utsikt over vannet.
Romslig hotell midt i sentrum.
Visstnok en rikholdig vinkjeller.

Takk, Meiteren
Anmeldt 27. juli 2020

Hotellet ligger fint til, men såpass slitne rom gjør det vanskelig å forsvare prisen vi betalte. Badet luktet vondt, og krana på vasken stanget i hylla under speilet så man ikke kunne sette på full stråle. Senga står plassert parallelt med tv-en, så her er det tydeligvis tenkt at kun personen i stolen mot tv-en skal kunne se. Dette er småpirk, men når alt sammen ser så slitt ut, blir helhetsinntrykket veldig dårlig. Fin beliggenhet og hyggelig personale.

Takk, tormodvm
Anmeldt 26. juli 2020 via mobile enheter

Vi var på gjennomreise og hadde bare en overnatting på Voss. Ok seng, men slitasje på rommet. Det hadde gjort seg med oppussing på rom og i gangene, og ny tapet. Vi kom seint og hadde ingen måltid utenom frokost. Frokosten var middels, eggerøren var ikke god. Så ingen kaffemaskin, bare traktekaffi. Det er mye fokus på smittevernstiltak og hygiene nå, og personalet vasket av bordene ved frokost. Det fristet lite å spise brød som folk skal skjære opp selv (det hjelper lite med kjøkkenhåndkle oppå som "alle" klatter på.) Mye bedre med ferdigskjærte brødskiver og rundstykker man kan ta med gripebestikk. Gripebestikk/klype burde det også ligge på et fat ved siden av pålegget. En gaffel som ligger igjen oppå skinkebitene, er lite hygienisk. Selv om mange er flinke til å sprite seg på hendene, kan man ikke stole på at alle gjør det. Dette er enkle tiltak som gjør at gjestene kan føle seg bedre ivaretatt, spesielt nå når vi har en pandemi-situasjon.

1  Takk, HSR_tips
Anmeldt 23. juli 2020 via mobile enheter

Slitt, frokosten var preget av seighet og veldig blass. Stekte egg var som gummi.. vi prøvde å komme i kontakt med kjøkkenpersonell for å be om hjelp til å fylke oppkaffekannen. Fant ingen i kjøkkenet, hotellet ligger unikt til og har alle muligheter. Men er altså veldig slitt og tunge fargevalg

Takk, monicasjursen
Anmeldt 17. juli 2020 via mobile enheter

Drop-in under Norgesferie for å se og smake fra en av verdens feteste vinkjellere. Et vell av skatter fantes der. Service og motagelse fra sønnen i huset var upåklagelig. Maten ligeså. Vi kommer definitivt tilbake for å drikke mere vin

1  Takk, ChristenH940