Priceline
ZenHotels.com
Etrip
Destinia.com
Anmeldt 15. juli 2021

Et stort og fint rom. Nydelig utsikt til vannet. Siden heisen var i ustand ble trappen benyttet ( fikk tilbud om mindre rom hvis vi var avhengig av heis). Et eldre hotell med litt behov for oppgradering. Vi hadde en fin omvisning i den fantastiske vinkjelleren. Middag med 5 retter og vinpakke som var særdeles velsmakende! Vi kommer gjerne tilbake!

Takk, gunvore297
Anmeldt 14. juli 2021 via mobile enheter

Ble møtt av en hyggelig dame i resepsjonen ved adkomst. Hun lurte på om det var greit med rom i annen etg selv heisen dessverre var i ustand, de venter på reparatør. Det tror jeg de har gjort en stund, lappen på heisen hadde tørr teip og arket var gult i kantene. Rent og stort rom. Uten aircondition og når du lukket opp vinduet fikk du rånemiljøet i Voss omtrent inn på rommet. Ikke dusj på badet, klyve opp i badekar uten håndtak eller noe sklisikring tok vi ikke sjangser på. Dusje får vi gjøre hjemme. Smale harde godt brukte senger, smertestillende er nok kjekt å ha med seg. Helt ok frokost hverken mer eller mindre. Ikke dekt på bordene, brød måtte en skjære selv, kanskje litt rart i denne pandemien at alle skal bruke samme brødkniv. Helt greit hotell, men overpriset deluxe. Anbefales absolutt ikke.

Takk, 570marik
Anmeldt 12. juli 2021

Midt i hjertet av Vossevangen, med utsikt over havet. hyggelig betjening, greit rom og frokosten manglet ingenting. fikk parkere motorsykkelen i bakhagen, der sto den trygt og godt. Dette har nok vært et luksushotell i sin tid, og det meste av sjarmen er absolutt til stede. Bar og to restauranter gjør at du får det meste under samme tak.

Romtips: Rom mot havet hadde bra utsikt og var stille og rolig.
Takk, mikkelbo
Anmeldt 8. juli 2021 via mobile enheter

Grunnet problemer med opprinnelig hytte, ble vi tvunget til å finne et nytt alternativ. Park ble redningen. De ordnet med rom til 5 personer og en hund på strak hånd til en helt ok pris. God service og en deilig frokost.

Takk, 41arilds
Anmeldt 3. juli 2021 via mobile enheter

Veldig bra, bortsett frå nå me bestilte skulle det vere minibar på rommet, men det var der ikkje.Når du skal ha 6 døgn hadde det vert bra med ein liten kjøleboks til å ha forskjellige ting i.
Bra rom bra frokost

Takk, magneaudunb