Agoda.comUSD 187
FindHotel
Destinia.com
Etrip
Anmeldt 20. juli 2021 via mobile enheter

Dette hotellet er per i dag ikke vert besøket med unntak av restauranten og vinkjelleren. Den er anmeldt separat. Hotellet trenger umiddelbar oppussing slik at det står i stil til mat og vin opplevelsen. Inntil hotellet er pusset opp vil jeg nok velge et annet sted å sove.

2  Takk, 558christiank
Anmeldt 19. juli 2021

Fantastisk beliggenhet! Kjempegod service! Rommene kunne nok trengt en oppgradering, kanskje med aircondition og bedre lydisolasjon?! Kjempegod frokost! I tillegg til et lite kjøleskap, var det veldig kjekt med en liten sittegruppe og en balkong på rommet!

Romtips: Veldig kjekt med en liten sittegruppe og balkong! Vi bestilte "dobbelt rom, small"
Takk, frode l
Anmeldt 17. juli 2021 via mobile enheter

Perefekt lokasjon sentralt i Voss, bra fasiliteter, bra restauranter et vinkort og sommelierer i verdensklasse som kan by på det absomutt ypperste av viner samtidig som de yter en ypperlig service. Rommet vra litt 90 talls og badet kunne så absolutt fortjene en skikkelig oppussing

Romtips: Lurt å komme tidlig da parkeringen fort fylles opp.
Takk, rolfmagnek
Anmeldt 15. juli 2021 via mobile enheter

Hotellet trenger så absolutt oppgradering. Slitne rom, uten aircondition og med dårlige senger. Badet må morderniseres. Mørk og dyster restaurant. God service, og nye eiere må behold fokuset på god mat og vin.

Takk, SolveigS218
Anmeldt 15. juli 2021

Et stort og fint rom. Nydelig utsikt til vannet. Siden heisen var i ustand ble trappen benyttet ( fikk tilbud om mindre rom hvis vi var avhengig av heis). Et eldre hotell med litt behov for oppgradering. Vi hadde en fin omvisning i den fantastiske vinkjelleren. Middag med 5 retter og vinpakke som var særdeles velsmakende! Vi kommer gjerne tilbake!

Takk, gunvore297