FindHotelUSD 185
EtripUSD 185
ZenHotels.com
Destinia.com
Anmeldt 26. juli 2021 via mobile enheter

Hadde vi vært klar over at vårt rom var nærmeste nabo med en karaokebar ville vi aldri valgt dette hotellet. God restaurant, med bra utvalg av vin, men dessverre ødela naboen hele opplevelsen da vi skulle videre tidlig dagen etter og håpte på å sovne før 02:00. Evig hat over Tore tang, DDE, summer of 69 med flere.

Takk, thomasols
Anmeldt 25. juli 2021 via mobile enheter

Ypperlig service, god mat og nydelig utsikt. De har også en helt fantastisk vinkjeller. Det eneste som trakk litt ned var for liten parkeringsplass, men det var supert vær og plassene ble antakelig okkupert av alle strandgjestene.

Takk, liseAnn
Anmeldt 20. juli 2021 via mobile enheter

Dette hotellet er per i dag ikke vert besøket med unntak av restauranten og vinkjelleren. Den er anmeldt separat. Hotellet trenger umiddelbar oppussing slik at det står i stil til mat og vin opplevelsen. Inntil hotellet er pusset opp vil jeg nok velge et annet sted å sove.

2  Takk, 558christiank
Anmeldt 19. juli 2021

Fantastisk beliggenhet! Kjempegod service! Rommene kunne nok trengt en oppgradering, kanskje med aircondition og bedre lydisolasjon?! Kjempegod frokost! I tillegg til et lite kjøleskap, var det veldig kjekt med en liten sittegruppe og en balkong på rommet!

Romtips: Veldig kjekt med en liten sittegruppe og balkong! Vi bestilte "dobbelt rom, small"
Takk, frode l
Anmeldt 17. juli 2021 via mobile enheter

Perefekt lokasjon sentralt i Voss, bra fasiliteter, bra restauranter et vinkort og sommelierer i verdensklasse som kan by på det absomutt ypperste av viner samtidig som de yter en ypperlig service. Rommet vra litt 90 talls og badet kunne så absolutt fortjene en skikkelig oppussing

Romtips: Lurt å komme tidlig da parkeringen fort fylles opp.
Takk, rolfmagnek