kr 1 458
Frokost inkludert
kr 1 507
Fullt refunderbart før lør. 2. mar.
Frokost inkludert
Bli belønnet med One Key
Anmeldt 4. august 2021

Park Hotel Vossevangen trenger kanskje litt oppussing, men atmosfæren, beliggenheten og de som jobber der får terningkast 6. Hotellet har den største vinkjelleren i Norge. 6-rettesmenyen med vinpakke var fantastisk god, og servitøren Justina gjorde kvelden uforglemmelig. Fantastisk bra.

Romtips: Et rom med utsikt mot vannet
Dato for oppholdet: august 2021
Takk, Per G
Anmeldt 29. juli 2021 via mobile enheter

Veldig god service. Mat og vin var nydelig på restauranten. Spesiell god ivaretakelsen av vår kelner. Han gav mer enn vi kunne forvente. Hotellet trenger oppgradering, men scorer høyt på service og atmosfære.

Takk, anneelisabethopjorda
Anmeldt 27. juli 2021 via mobile enheter

Meget bra hotel. God service i resepsjonen, beliggenhet rett på stranden og de har en av Norges desidert beste restauranter.
Vinkjelleren er kåret til Norges beste i 2020, og det har vært jobbet seriøst for å få maten opp på Michelin-nivå. Det har de klart.

Takk, Tistone
Anmeldt 26. juli 2021 via mobile enheter

Hadde vi vært klar over at vårt rom var nærmeste nabo med en karaokebar ville vi aldri valgt dette hotellet. God restaurant, med bra utvalg av vin, men dessverre ødela naboen hele opplevelsen da vi skulle videre tidlig dagen etter og håpte på å sovne før 02:00. Evig hat over Tore tang, DDE, summer of 69 med flere.

Takk, thomasols
Anmeldt 25. juli 2021 via mobile enheter

Ypperlig service, god mat og nydelig utsikt. De har også en helt fantastisk vinkjeller. Det eneste som trakk litt ned var for liten parkeringsplass, men det var supert vær og plassene ble antakelig okkupert av alle strandgjestene.

Takk, liseAnn