Agoda.comUSD 168
FindHotel
Lol.travel
Destinia.com
Anmeldt 3. september 2021 via mobile enheter

Litt slitent hotell, heisen fungerte ikke. Rom størrelsen var OK, fine senger. Ellers var det rolig og fin utsikt mot vannet. Grei frokost. Selvbetjent frokost buffe, tror smittevernet er greit ivaretatt.

Takk, TorhildR19
Anmeldt 30. august 2021 via mobile enheter

Topp service og hyggelige folk ! Vinkjelleren er jo av en annen verden og vi storkoste oss med både hvite og røde Burgundere.
Sentralt plassert i Voss og man går til alt som er viktig :) Vi kommer gjerne tilbake og plyndrer mer av vinkjelleren.

Takk, Happiness61339718015
Anmeldt 22. august 2021 via mobile enheter

Supergod mat og drikke og svært hyggelig betjening i restauranten!! Frokost ok. Rommet og badet har nok sett sine bedre dager, men gode senger og rolige omgivelser.
Flott utsikt mot vannet fra rommet.

Takk, car762014
Anmeldt 4. august 2021

Park Hotel Vossevangen trenger kanskje litt oppussing, men atmosfæren, beliggenheten og de som jobber der får terningkast 6. Hotellet har den største vinkjelleren i Norge. 6-rettesmenyen med vinpakke var fantastisk god, og servitøren Justina gjorde kvelden uforglemmelig. Fantastisk bra.

Romtips: Et rom med utsikt mot vannet
Takk, Per G
Anmeldt 29. juli 2021 via mobile enheter

Veldig god service. Mat og vin var nydelig på restauranten. Spesiell god ivaretakelsen av vår kelner. Han gav mer enn vi kunne forvente. Hotellet trenger oppgradering, men scorer høyt på service og atmosfære.

Takk, anneelisabethopjorda