“God pizza, nybakte bunner.”
Anmeldelse av Alpino Pizzeria

Alpino Pizzeria
Vurdert som nr. 24 av 28 Restauranter i Voss
Kjøkken: Italiensk
God for: Romantisk, Familier med barn
Middagsalternativer: Levering, Uteservering, Gatekjøkken
Anmeldt 31. juli 2020 via mobile enheter

God pizza, nybakte bunner. 15 min levering, og hyggelige priser. Serverer ØL og viser fotballmatcher.

Takk, filliploken

Anmeldt 5. juli 2020 via mobile enheter

Pizzaen var så god at vi endte opp med å bestille herfra 2 av 2 dager på voss. Når man venter på pizza så ser man at de konstant jobber med pizzaene i oven, flytter de rundt og stikker hull på luftboblene som ofte former seg under pizzasteking som gir en hard scorpe. Dette førte til en perfekt pizza. Hvitløksdressingen er også utrolig bra laget med mye hvitløk i.

2  Takk, robinhM7064KD
Anmeldt 6. desember 2019

Var stamkunde når jeg bodde på Voss og kune i perioder kjøpe pizza der en ganger i uken. Fantastisk mat og hyggelig betjening som kjenner igjen stamkundene sine og ofte yter ekstra service til de. Eneste som drar det ned er at det er litt dyrt...

Dato for besøk: juli 2019
Takk, NNL99
Anmeldt 29. september 2018

God pizza til en grei penge,....men ka f...... gjør den pizza bilen 10 cm foran inngangsdøren hele tiden ????? Skjerpings

Takk, Pirrebeen
Anmeldt 3. desember 2017 via mobile enheter

Veldig god kebab, koselig atmosfære. Passer godt for de som ønsker raskt varmt mat etter dag på ski! Anbefales!

Dato for besøk: desember 2017
Takk, 756justinav

Reisende som så på Alpino Pizzeria, så også på

Har du vært i Alpino Pizzeria? Del dine erfaringer!