“Helt ok. Pizza, trivelig betjening.”
Anmeldelse av Alpino Pizzeria

Alpino Pizzeria
Vurdert som nr. 21 av 29 Restauranter i Voss
Kjøkken: Italiensk
God for: Familier med barn, Romantisk
Middagsalternativer: Levering, Uteservering, Gatekjøkken
Anmeldt 14. juli 2021 via mobile enheter

Helt ok. Pizza, trivelig betjening. Kan gjerne vaske av bordene sine og vaske og oppgradere krydderkurvene.

Takk, 970kristiana

Anmeldt 14. juli 2021

Hvordan i huleste kan noen anbefale denne pizzaen. Det er det mest grusomme jeg noen gang har spist. For guds skyld styr unna! Samtlige i reisefølget våres på 14 ble i skikkelig dårlig form etter og ha smakt på pizzaen.

Takk, espeno511
Anmeldt 13. juli 2021

Her er nok hovedgeskjeften takeaway. Vi prøvde oss på pizza og å spise på stedet.
Spiste en calzone, deigen var fin, men alt for mye fyll, skinken var i terninger ikke skiver. Ene enden var ost, andre skinke.
rimelige priser

1  Takk, frodea613
Anmeldt 18. oktober 2020 via mobile enheter

Hva skjedde? Dette var den beste pizza restauranten men kvaliteten har falt. Spise pizza pepperoni. Var tam. Kunne med fordel hatt i litt tomatsaus, chilli og hvitløk. Burde også gjøre en ekstra innsats for å gjøre det rent på toalettene!

Dato for besøk: oktober 2020
Takk, Randi H
Anmeldt 31. juli 2020 via mobile enheter

God pizza, nybakte bunner. 15 min levering, og hyggelige priser. Serverer ØL og viser fotballmatcher.

Takk, Fillip L

Reisende som så på Alpino Pizzeria, så også på

Har du vært i Alpino Pizzeria? Del dine erfaringer!