Ulike måter å oppleve Bordalsgjelet Gorge på
fra USD 1 808,89
Anmeldt 3. juni 2017

Elv mellom bratte fjellvegger. Hengedal med elv i bunn. Spaseravstand fra sentrum (30 min). Stor parkeringsplass. Sti og gjerder. 300-400 meter. Benker for en spisepause. Best når elven er stor. Flott alltid...

Dato for opplevelse: mai 2017
Takk, Lars162
Anmeldt 25. februar 2017

spennende i alle årstider, med istak og isgardiner, susende under snøsmelting, kjølig plass på en varm sommerdag - pleier å vise det når jeg har besøk. parkeringsplass og noen sittemuligheter. Trenger gode sko.

Dato for opplevelse: januar 2017
1  Takk, AndreaJasper
Anmeldt 14. februar 2017

Ein spennende plass og besøke like utenfor Voss sentrum. Her kan du se trange juv og jettegryter. Flotte stier med trerekkverk som går hit og dit.

Dato for opplevelse: september 2016
1  Takk, birgerro
Anmeldt 10. oktober 2016 via mobile enheter

Gikk tur både med småbarn, tenåring og en svært sprek mormor hit i dag. Fint å gå langs fin sti fra sentrum og over tøff og flott bro. Litt kjedelig å gå langs vei derifra og opp, samtidig ikke veldig langt. Men akkurat litt langt for en 5 åring som kjedet seg litt opp men løp raskt ned. Gøyt med lekeplass på vei ned igjen. Selve gjelet litt skummelt for vår 5 åring og relativt kult for 14 åring (hvis noe som helst kan sies å være kult for de da). Verdt turen. Og hvorfor ikke avslutte med take away thai mat i sentrum - herlig å sitte ute i solen å spise på benk utenfor kirken. Perfekt dag!

Dato for opplevelse: oktober 2016
3  Takk, ninarydlandolsen
Anmeldt 11. august 2016 via mobile enheter

Fin og spennende tur der du kommer tett på fossen, jettegryter og hulene som ble brukt som skjulesteder under krigen. Best om det ikke er altfor vått og glatt. Besøk begge sider av broen - og hold deg for all del på de merkede stiene.

Dato for opplevelse: august 2016
Takk, Aina Lemoen L