Ulike måter å oppleve Bordalsgjelet Gorge på
fra USD 1 798,05
Anmeldt 29. juli 2020

Enn bør ta turen bort til Bordalsgjelet for å se når enn er på Voss.
Veldig kort tur, men en fantastisk opplevelse.

Dato for opplevelse: juli 2020
2  Takk, svaHaugesund
Anmeldt 10. juli 2020

Bordalsgjelet finner du en kort kjøretur fra Vossevangen. Det anbefales å ta en gårtur til gjelet, eller en gåtur i området når du er kommet fram. Det tar bare noen sekunder å gå fra parkeringsplassen til utsiktsplassen. Før bruen går det en sti ned til bunnen. Jeg syntes området var litt for overgrodd da vi var der.

Dato for opplevelse: juli 2020
1  Takk, Jarle T
Anmeldt 28. mars 2020 via mobile enheter

Bordalsgjelet er en fin liten tur fra Voss sentrum. Godt skiltet, sikkerhetsgjerder ned mot elven. Fin n av turopplevelse for liten og stor.

Dato for opplevelse: mars 2020
1  Takk, 338clausr
Anmeldt 30. desember 2018 via mobile enheter

Fantastisk naturopplevelse med svære fossefall dypt inne i juvet. Må bare sees og oppleves. Aller helst når det har regnet mye :-)

Dato for opplevelse: september 2018
1  Takk, EysteinV2
Anmeldt 3. juni 2017

Elv mellom bratte fjellvegger. Hengedal med elv i bunn. Spaseravstand fra sentrum (30 min). Stor parkeringsplass. Sti og gjerder. 300-400 meter. Benker for en spisepause. Best når elven er stor. Flott alltid...

Dato for opplevelse: mai 2017
Takk, Lars162