Ulike måter å oppleve Bordalsgjelet Gorge på
fra USD 1 911,77
Anmeldt 18. august 2020 via mobile enheter

Norges lille jungelfantastisk fint stedverdt å ta turen og det fine er at du kan kjøre bil dit og det er bare en liten gåtur

Takk, nieida83
Anmeldt 5. august 2020 via mobile enheter

Vi valgte å kjøre hele veien dit istedenfor å gå fra sentrum.Er bare en vanlig vei dit,så ikke verdt gåturen for annet enn mosjon.Selve gjelet var flott og tar en 15-20 min å se totalt.Anbefales hvis man er i Voss.

Dato for opplevelse: august 2020
2  Takk, Aramne
Anmeldt 29. juli 2020

Enn bør ta turen bort til Bordalsgjelet for å se når enn er på Voss.
Veldig kort tur, men en fantastisk opplevelse.

2  Takk, svaHaugesund
Anmeldt 10. juli 2020

Bordalsgjelet finner du en kort kjøretur fra Vossevangen. Det anbefales å ta en gårtur til gjelet, eller en gåtur i området når du er kommet fram. Det tar bare noen sekunder å gå fra parkeringsplassen til utsiktsplassen. Før bruen går det en sti ned til bunnen. Jeg syntes området var litt for overgrodd da vi var der.

1  Takk, Jarle T
Anmeldt 28. mars 2020 via mobile enheter

Bordalsgjelet er en fin liten tur fra Voss sentrum. Godt skiltet, sikkerhetsgjerder ned mot elven. Fin n av turopplevelse for liten og stor.

Dato for opplevelse: mars 2020
1  Takk, 338clausr