“Gode mat”
Anmeldelse av Arctic Grill AS

Arctic Grill AS
Vurdert som nr. 1 av 2 Restauranter i Lyngseidet
Beskrivelse: En grillbar med mat for alle og alle rettigheter. Serverer ulike lunsjretter, salater, baguetter og pizza av amerikansk type, med tjukk sprø, deilig bunn. Mange gode hamburgere med ulikt tilbehør. Velg mellom ekstra tjukk og saftig beefburger, kyllingfilet, fiskeburger med tare eller en smakfull vegetarburger. Serveres med nydelig, sprø pommes bistro eller søtpotet. Velkommen innom!
Anmeldt 15. september 2021

Tuss takk gode mst det det trvesvjegbtrves godt Varvså jeg liker meg dit blir flott gode mat og skoskap

Dato for besøk: september 2021
Takk, 886mildrida

Anmeldt 4. juni 2021 via mobile enheter

Var her og spiste pizza etter en lang dag på mc. Det første som ble lagt merke til var at det var rent og ordentlig. Jenta bak disken var blid og hyggelig og pizzaen vi fikk var veldig god, anbefales.

Takk, Kai T
Anmeldt 12. august 2022

Dato for besøk: august 2022
Anmeldt 19. juli 2022 via mobile enheter

Dato for besøk: juni 2022
Anmeldt 3. august 2020 via mobile enheter

Dato for besøk: august 2020

Har du vært i Arctic Grill AS? Del dine erfaringer!