CheapTicketsUSD 184
Orbitz.comUSD 184
Anmeldt 21. april 2018 via mobile enheter

Det er ikke Wi-Fi på rommene slik det hevdes. Vertene virker sure og lite imøtekommende. Det toppet seg da frokost ikke var klar på morgenen ved avreise. Det er en skam at Lyngen representeres på denne måten. Mvh Steinar Hustoft

Dato for oppholdet: april 2018
Reisetype: Reiste alene
Takk, SteinarTindeguide
Anmeldt 6. november 2017

Vi hadde en sammenkost etter en begravelse på Lyngseidet Gjestegård i begynnelsen av november 2017. Lyngseidet Gjestegård eies Giæver Eiendom Kjosveien 14 AS. Vi hadde bestilt snitter til 35 personer. Det var de verste snittene jeg noen gang har sett. Snittene med reker besto av et salatblad dekorert med to reker. Personalet var sure og ytet ingen service. Dette er et forferdelig sted som ikke ville kunnet drive videre hvis det fantes andre serveringsteder på Lyngseidet.

Dato for oppholdet: november 2017
1  Takk, Evayxa
Anmeldt 21. juni 2017 via mobile enheter

Overnattet her på sykkeltur fra Nordkapp til Brønnøysund. Hyggelig betjening som ordnet god middag og frokost, stort og trivelig rom! God beliggenhet i nærheten av ferjeleiet. Stort bad med tørkemulighet (neste gang med ski?).

Dato for oppholdet: juni 2017
Takk, mortenb408
Anmeldt 10. juni 2017 via mobile enheter

Vi var de eneste gjestene. Hyggelig vertsskap. Rene, pene rom med tynne, lyse gardiner som hadde gjort det umulig å sove pga midnattssolen hvis jeg ikke hadde hatt med øyemaske. Enkel frokost, pent dandert på en tallerken. Oppholdet var en hyggelig overraskelse hvis man ikke stiller for store krav.

Dato for oppholdet: juni 2017
1  Takk, reisefruen
Anmeldt 6. mai 2017 via mobile enheter

Da vi kom dit lurte personalet på hva vi ville, de hadde de rotet vekk reservasjonen vår. Etter litt prating, venting og leting i e-postsystemet fikk vi rommene som vi hadde bestilt. Høy musikk fra nattklubben i kjelleren gjorde det vanskelig å sovne på kvelden, betjeningen på gjestegården/nattklubben var ikke samarbeidsvillig da vi ba de om å dempe musikken. På kvelden finnes det ingen tilgang til stue/fellesområde, da døren inn til resepsjonsområdet og spisesalen er låst. Kunne ha gjort seg med litt oppussing på rommene, spesielt badet. Laber service. Greie rom. Fin natur rett utenfor!

Dato for oppholdet: mai 2017
1  Takk, 473hildef