Trip.comUSD 189
Orbitz.comUSD 188
Anmeldt 8. august 2020

Ble godt mottatt ved ankomst av Ola. Frokost veldig god med hjemmebakt brød. Rommene under oppussing og blir veldig bra ved neste besøk. Synd at restauranten var stengt for middags servering. Fin plass og sentralt for touring i området.
Kommer gjerne tilbake en annen gang.

Takk, Evy569
Anmeldt 18. juli 2018 via mobile enheter

Jeg ble møtt av en meget hyggelig vert, innehaveren selv. Jeg var på gjennomreise og var avhengig av litt mat, fotball VM og god drikke. Jeg fikk et hyggelig rom og ble vist et meget hyggelig fellesrom og oppholdsstue. Fikk godt og kaldt øl og fikk se fotball kampen sammen med de andre gjestene. Deretter fikk vi servert deilig god hjemmelaget middag - laks denne dagen. Det absolutt viktigste med dette oppholdet var at jeg følte meg så velkommen i en naturlig Nord Norsk gjestfrihet. Til denne prisen, så var det en absolutt topp opplevelse.

Dato for oppholdet: juli 2018
Reisetype: Reiste alene
Takk, 697terjeb
Anmeldt 21. april 2018 via mobile enheter

Det er ikke Wi-Fi på rommene slik det hevdes. Vertene virker sure og lite imøtekommende. Det toppet seg da frokost ikke var klar på morgenen ved avreise. Det er en skam at Lyngen representeres på denne måten. Mvh Steinar Hustoft

Dato for oppholdet: april 2018
Reisetype: Reiste alene
Takk, SteinarTindeguide
Anmeldt 6. november 2017

Vi hadde en sammenkost etter en begravelse på Lyngseidet Gjestegård i begynnelsen av november 2017. Lyngseidet Gjestegård eies Giæver Eiendom Kjosveien 14 AS. Vi hadde bestilt snitter til 35 personer. Det var de verste snittene jeg noen gang har sett. Snittene med reker besto av et salatblad dekorert med to reker. Personalet var sure og ytet ingen service. Dette er et forferdelig sted som ikke ville kunnet drive videre hvis det fantes andre serveringsteder på Lyngseidet.

Dato for oppholdet: november 2017
1  Takk, Evayxa
Anmeldt 21. juni 2017 via mobile enheter

Overnattet her på sykkeltur fra Nordkapp til Brønnøysund. Hyggelig betjening som ordnet god middag og frokost, stort og trivelig rom! God beliggenhet i nærheten av ferjeleiet. Stort bad med tørkemulighet (neste gang med ski?).

Dato for oppholdet: juni 2017
Takk, mortenb408