Torill H
        kr 2 660
      12.7 km fra Lyngseidet Gjestegård
      Se flere hoteller i Lyngseidet
      Anmeldt 25. juni 2023

Deilige senger, herlig dusj, koselig rom, fin TV-stue, fantastisk veranda, nydelig frokost og verdens snilleste vert!!! Det er en fin park rett nedenfor gjestegård en og ei lita trebro til kirka. Yes!

Romtips: Det kan hende du må spise middag på Arctic Grill på kaia.
      Dato for oppholdet: juni 2023
      Takk, BenteH151
      Anmeldt 15. desember 2022

Booket rom et par uker i forveien av oppholdet, da jeg kom inn på rommet i 16-17 var det 13 grader i rommet og 14 grader på badet. når jeg tok kveld kl 23 var det 17 grader på rommet og 18 på badet. så det var en kald opplevelse. Maten vi spiste der var svindyr og var som alt annet der ikke varm. styr unna med mindre du absolutt må overnatte der.

Dato for oppholdet: desember 2022
      Takk, j_ranf2015
      Anmeldt 30. august 2022 via mobile enheter

Helt topp opphold! Kjempegod seng og badet ser veldig lekkert. Har ingenting å utsette på frokosten. Her ble det servert både kokt egg, rørt syltetøy av jordbær og tyttebær. I tillegg en kjempegod røykalaks. Ikke så veldig mye å velge mellom, men standard skinke, ost og diverse salater.

Lappskausen var også veldig god. Ingenting å utsette på den.

Dato for oppholdet: august 2022
      Takk, Connector20733587638
      Anmeldt 29. juli 2022

En enkel overnatting i juli. Var bare to andre gjester i tillegg til oss. Nyoppussede rom, med gode senger, møbler og bad. Kan trygt anbefales!
      Vi betalte kr.170,- pr. person for frokost, det var den ikke verd. Lite pålegg, dels presentert i sin originale First Price-emballasje. Og kalde egg. Her er det stort rom for forbedring!

Romtips: Spør etter rom bort fra vegen.
      Dato for oppholdet: juli 2022
      Takk, janinger2016
      Anmeldt 4. juni 2021 via mobile enheter

Stoppa her for overnatting og vart møtt av eigaren Olav, koseleg med folk som pratar med deg og ikkje til deg. Fekk nydelege nyoppussa rom og ein god prat. Drivaren Per kom seinare på kvelden og var og ein veldig triveleg kar. Vart sitjande og prate med dei utover kvelden og må sei at dette er ein av dei hyggelegaste kveldar eg har hatt på eit overnattingsstad😀. Frokost med egg og bacon var og topp. Her kjem eg gjerne attende👍.

2  Takk, Kai T