TripAdvisor
Platanias
Publiser
Innboks
Søk

“Gyros kylling stekt i fiskefett.”
Anmeldelse av Sonio Beach Restaurant

Sonio Beach Restaurant
Vurdert som nr. 14 av 163 Restauranter i Platanias
Anmeldt 6. september 2019 via mobile enheter

Plassen er himmelsk. Du slipper her støyen fra hovedgaten. Musikk valget er ypperlig for mine ører. Kjente melodier spilles litt jazzifisert. Maten som jeg fikk var grusom, og du kan sikkert tenke deg smaken når kyllingen smakte tran. Årsaken er nok at det serveres mye god sjømat. Kyllingen ble nok stekt i gammelt fiskefett. Går du her er min anbefaling at du holder deg til sjømat.

Dato for besøk: september 2019
Takk, 663sveinb

Anmeldt 1. september 2019

Den eneste feilen vi gjorde var å ikke komme på denne restaurant tidligere. Her var betjeningen veldig hyggelige uten å være for påtrengende. Sjarmerende gresk resturant med god mat, god betjening og et godt utvalg. Anbefales på det sterkeste.

5 fornøyde jenter

Dato for besøk: september 2019
Takk, Sabinase
Anmeldt 30. august 2019 via mobile enheter

Bodde på Sonio Apartments og spiste de fleste måltider på beach restauranten. Utrolig god mat og hyggelig betjening. Stedet er også utrolig fint og anbefales så absolutt! Sjømat risotto og sjømat pasta var det beste vi noensinne har smakt!

Takk, Turtelduene
Anmeldt 16. august 2019 via mobile enheter

Dro hit etter å ha lest anmeldelsene på Tripadvisor, vi fikk plass med engang. Hyggelig betjening, men det tok laaang tid før vi fikk bestille, en god stund før vi fikk maten. Å når vi fikk den, var det så og si umulig å få tak i personalet.. Det kan hende det var travelt, men vi følte oss ikke hjemme her. Maten var nydelig, og di ansatte var hyggelige. Men ble ubehagelig og ikke kunne bestikke seg mer å drikke, få regningen osv..

Takk, klllk
Anmeldt 12. august 2019 via mobile enheter

Det var god service og maten var fantastisk. Kelnerene var hyggelige og ikke påtrengende. Utmerket resturant for en koselig kveld for familien.

Terningkast 6

Takk, Adrian_b05

Reisende som så på Sonio Beach Restaurant, så også på

Platanias, Chania fylke

Platanias, Chania fylke

Har du vært i Sonio Beach Restaurant? Del dine erfaringer!