“Platanis desidert beste restaurant. Topp mat og service nydelig beliggenhet ved sjøen.#soniotheplacetobe”
Anmeldelse av Sonio Beach Restaurant

Sonio Beach Restaurant
Vurdert som nr. 8 av 162 Restauranter i Platanias
Anmeldt 13. august 2021 via mobile enheter

Sonio er Platanias desidert beste restaurant. Topp service innstillit personell. Jeg har spist mange lunsjer og middager på Sonio ( tilsammen flere hundre). Har aldri fått et dårlig måltid! Fabelaktig kjøkken. Man føler seg alltid velkommen på Sonio. Skal man ha god mat ja da er det bare å gå på Sonio. Da får man alltid god mat og service!

Takk, 613j_rna
vicktor15, Ιδιοκτήτης på Sonio Beach Restaurant, svarte på denne anmeldelsenBesvart 11. september 2021

Thank you very much for your nice comments!! Always very welcome Best regards Sonio family!!

Anmeldt 28. juli 2021 via mobile enheter

Fint sted, men dårlig service. Måtte vente lenge på maten og når den kom så kom starters med hovedrettene. Smakløs pastarett og pizza margarita som var brent gjorde ikke opplevelsen totalt sett god.

Takk, Ernahen

We are very sorry to hear for your bud experience in our restaurant! Thank you for your time to write us about it. We serve a lot of people every day and sometimes we can have a bud day that everything can go wrong! Best regards from Sonio family!!

Anmeldt 9. oktober 2019 via mobile enheter

Etter anbefaling fra ei venninne, var vi to venne par på besøk på Sonio. Idyllisk sted, nydelig og mye mat. Og vertskapet og servicen var topp. Anbefales!

Takk, Anita K
Anmeldt 19. september 2019 via mobile enheter

Veldig god atmosfære, trivelige kelnere, god service og god og variert mat - anbefales både til frokost, lunch og middag!

1  Takk, bodill883
Anmeldt 6. september 2019 via mobile enheter

Plassen er himmelsk. Du slipper her støyen fra hovedgaten. Musikk valget er ypperlig for mine ører. Kjente melodier spilles litt jazzifisert. Maten som jeg fikk var grusom, og du kan sikkert tenke deg smaken når kyllingen smakte tran. Årsaken er nok at det serveres mye god sjømat. Kyllingen ble nok stekt i gammelt fiskefett. Går du her er min anbefaling at du holder deg til sjømat.

Takk, 663sveinb

Reisende som så på Sonio Beach Restaurant, så også på

Platanias, Chania fylke

Platanias, Chania fylke

Har du vært i Sonio Beach Restaurant? Del dine erfaringer!