Violeta Healing Massage & Beauty Concept
Fantastisk opplevelse

Fantastisk deilig massasje og en kjempetrivelig dame! Absolutt verdt hver ei krone, anbefales på... les mer

Anmeldt 3. august 2022
Tina S
Massasje

Fantastisk massasje.en deep tissue er virkelig en deep tissue👏🏻vill anbefale alle å dra... les mer

Anmeldt 11. mai 2019
roarj2015
Ballstad, Norge

De mest populære turene og aktivitetene i og rundt Kreta
Anmeldt 28. august 2018 via mobile enheter

Beste massasjen jeg har fått noen gang utrolig flinke og så mye kjærlighet i rommet kommer tilbake det er helt sikkert

Dato for opplevelse: august 2018
1  Takk, janmagner
Anmeldt 27. juli 2018 via mobile enheter

Det er en grunn til at man velger å komme tilbake til Violeta, og hennes utrolig dyktige datter! Min behandling i dag besto av fransk manikyr og pedikyr. Resultatet ble veldig bra, som forventet! :-)
Det er også viktig for meg at tiden man tilbringer i salongen er god, ikke bare resultatet, og hos Violetas er det super stemning fra du kommer til du går :-)
Prisene er de samme som hos andre aktører, så jeg vil på det varmeste anbefale Violetas!

Takk, vinterlilje
Anmeldt 23. juli 2018 via mobile enheter

Like flink år etter år. En fantastisk harmoni og komme hos violetta der er det mye kjærlighet i rommet fra du kommer til du går.

Takk, camillah223
Anmeldt 3. juli 2018 via mobile enheter

Jeg hadde i dag en fantastisk pedikyr ! Utrolig kunnskapsrik og dyktig dame . Har aldri hatt bedre behandling og resultatet var nydelig ! Kan virkelig anbefales og skulle ønske jeg kunne hatt tid til hennes hender også for massasjekanskje en men gang ! Hun vil bli husket

Takk, 926M_e
suzanahirzoiu, Public Relations Manager på Violeta Healing Massage & Beauty Concept, svarte på denne anmeldelsenBesvart 4. juli 2018

Thank you for your nice words! We will definitely be here so next time you visit Crete, Violeta will offer you a nice relaxing massage, as only she knows.

Anmeldt 16. juni 2018 via mobile enheter

En fantastisk opplevelse med par-massasje og påfølgende pedikyr. Utrolig trivelig og enormt god service.

Dato for opplevelse: juni 2018
1  Takk, lovecreta