Priceline
CheapTicketsUSD 129
Anmeldt 12. august 2018 via mobile enheter

Ikke det aller beste renholdet.
Manglende bestikk/glass o a!
Grei beliggenhet i forhold til strand og butikker og restauranter.Kjempekoselig vertskap.Greit basseng og solsenger.Wifi over hele området fungerte bra og gratis safe er jo alltid positivt.
Liten plass på kjøkkenbenken.
Enten kaffetrakter eller kokeplater.Denne kunne gjerne vært større, det var fet plasd til.

Dato for oppholdet: august 2018
Takk, 591bj_rnf
Anmeldt 4. mai 2018 via mobile enheter

Et fint lite familiehotell midt i Platanias. Nært både strand og sentrum. Nært buss til Chania. Resepsjon åpen mellom 11.00 og 19.00. Hyggelig og hjelpsom betjening. Renhold er også bra. Balkong med møbler er jo også bra.

Dato for oppholdet: mai 2018
Takk, O7221MGjonw
Kallitsakis B, Ιδιοκτήτης på Kallitsakis Beach, svarte på denne anmeldelsenBesvart 6. mai 2018

Thank you very much for taking the time to review our property. It is always heartwarming to hear that our staff were helpful. We would love to have you back and we are happy you had enjoyed your stay.
Best regards
Kallitsakis

Anmeldt 18. juli 2017

Vi var på venne/familietur i starten av juni og bodde på dette hotellet. Vi hadde leilighet med balkong både på framside og bakside. Leiligheten var stor, både bad og soverom var av god størrelse. I tillegg var balkongene store og det var kort avstand til strand og hovedgaten. Hotellet hadde et hyggelig personale og det var rent og godt vasket. Personalet var veldig behjelpelig når vi spurte om å få ha et hotellrom til vi reiste (dro 23:50) og gav oss et rom for en liten slant. Har ingenting negativt å si om dette hotellet, det anbefales :)

Dato for oppholdet: juni 2017
Takk, bildepilde
Anmeldt 30. september 2018

Dato for oppholdet: september 2018
Anmeldt 11. juni 2018

Romtips: The best apartments are located on the upper floors.
Dato for oppholdet: april 2018
Kallitsakis B, Γενικός Διευθυντής på Kallitsakis Beach, svarte på denne anmeldelsenBesvart 13. juni 2018