“Beste resturant Platanias”
Anmeldelse av Sta Karvouna

Sta Karvouna
Vurdert som nr. 4 av 163 Restauranter i Platanias
Anmeldt 11. september 2021 via mobile enheter

Virkelig en plass verdt mange besøk. Utrolig god mat og service, her føler man seg hjemme. Alle gør sitt ypperste for at man skal trives og ingen plass man føler seg mer velkommen. Vi har vært her mange år, prøvd flere restauranter, men ingen slår denne. Anbefales

Dato for besøk: september 2021
1  Takk, groheidia

Anmeldt 10. august 2020

Detter er en restaurant jeg stadig kommer tilbake til. Hyggelig og vennlig betjening og nydelig mat som i tillegg er delikat anrettet. Anbefales på det varmeste.

Dato for besøk: august 2020
Takk, livrigmore
Anmeldt 19. september 2019 via mobile enheter

Her har vi vært mange ganger og både maten og servicen er upåklagelig. Hyggelig betjening og masse god stemning.

Takk, BirtheNesslinB
Anmeldt 5. september 2019

Spiste en utrolig god porksteak, store gode porsjoner med mye salat og ris hyggelig og blide servitører som yter god service, en blir godt ivaretatt. Kommer garantert tilbake. Anbefales ❤️

Takk, Uxyzp
Anmeldt 4. september 2019 via mobile enheter

En fantastisk restaurant i Platanias om man søker grillmat og andre retter
Exelent service og fantastisk atmosfære midt i Platanias
Vel verdt et besøk her om det ikke er prøvd tidligere
100 % fullkomment sted

Takk, annemH5194KA

Reisende som så på Sta Karvouna, så også på

Har du vært i Sta Karvouna? Del dine erfaringer!