“Gammel restaurant med ny eier.”
Anmeldelse av Vegera Restaurant

Vegera Restaurant
Vurdert som nr. 36 av 155 Restauranter i Platanias
Anmeldt 6. januar 2019

Var spent på dette besøket. Kjenner innehaver fra annen restaurant. Det ble en bekreftelse på at innehaver kan det han jobber med. Fant lite å sette fingeren på, med andre ord SUPERT!

Dato for besøk: juli 2018
1  Takk, Gourmet204

Anmeldt 3. oktober 2018 via mobile enheter

Vi var her ved flere anledninger i løpet av ferien. Maten er kjempegod, betjeningen superhyggelig, og det har en herlig, autentisk atmosfære. Vi fikk alltid en varm mottagelse, uansett hvor travelt det var.

Takk, Anne F
Anmeldt 24. september 2018 via mobile enheter

Har spist der noen ganger. Mat og service helt topp. Nr 1 i Platanjas vi kommer tilbake hit. Kan anbefale Stifado eller sjøtunge superbra

Takk, chefdaga
krasoudis, Υπεύθυνος Δημοσίων Σχέσεων på Vegera Restaurant, svarte på denne anmeldelsenBesvart 24. september 2018

Thanks a lot chef for the nice comments!!

Anmeldt 3. august 2018 via mobile enheter

En utrolig hyggelig velkomst når vi kom. De hilste personlig på en og vær av oss. Maten var utsøkt og servicen upåklagelig. Vi spiste flere middager der i løpet av ferien.

Dato for besøk: august 2018
Takk, Anne-Lise K
Anmeldt 3. august 2018 via mobile enheter

Dette må være en av de beste restaurantene vi har spist på noen gang. Veldig hyggelige folk, god og variert mat og rikelig av den. Her legger vi igjen tips med et stort smil.
Hit skal vi neste gang vi er på Kreta også.

Dato for besøk: august 2018
Takk, nilsmedell

Reisende som så på Vegera Restaurant, så også på

Har du vært i Vegera Restaurant? Del dine erfaringer!