“Dårlig opplevelse”

Vegera Restaurant
Vurdert som nr. 40 av 174 Restauranter i Platanias
Prisklasse: kr 60 - kr 598
Anmeldt 18. mai 2023 via mobile enheter

Uprofesjonelt personell. Dårlig logistikk. Lenge vente på maten. Lite innbydende annrettet. Blir med det ene besøket.

Dato for besøk: mai 2023
Takk, Helge B

Anmeldt 2. mai 2023

Her er det helt topp mat + servering,alle som jobber der er veldig snille med oss,vi var åtte mensker fikk bord med en gang,helt topp.

Dato for besøk: mai 2023
Takk, 703alfk
Anmeldt 28. september 2022 via mobile enheter

Vi var 4 stykker som spiste sammen og 2 fikk bare lunken mat. Vi kunne påtalt det, men det var fullt i restauranten og servitørene så noe overarbeidet ut. Dessverre var de lite tilgjengelig også når det verste trykket hadde gitt seg. Maten var god på smak, men tilberedning og litt rotete servering trekker litt ned.

Takk, Tourist118747
Anmeldt 17. september 2022 via mobile enheter

Variert og veldig god mat, servert av hyggelig og service innstilt betjening med Stamatis i spissen. Meget god husets hvitvin.
Det var helt fullt, men der var det kontroll på logistikken, så maten kom raskt på bordet, etter bestillingen

Takk, EvenG_11
Anmeldt 14. september 2022 via mobile enheter

Underbemannet, ventet veldig lenge på maten som var elendig. Maten var varmet i mikroovnene. Gå forbi - ikke stopp her.

Takk, sirikatrinew

Reisende som så på Vegera Restaurant, så også på

Har du vært i Vegera Restaurant? Del dine erfaringer!