Takknemmelig

Jeg kontaktet butikken fordi en tidligere kjøpt ring, som jeg bruker hele tiden fikk en skade. Fikk... les mer

Anmeldt 3 uker siden
nai602020
Bodø, Norge
Fantastisk hyggelig og god kundeservice

Anmeldt 11. juli 2021
Kristine H
Kreta, Hellas

De mest populære turene og aktivitetene i og rundt Kreta
Keramikkundervisning
19 anmeldelser
Anmeldt 11. juli 2021 via mobile enheter

Hyggelig og god kundeservice. Det var ei meget hyggelig dansk dame som hjalp meg med å finne en gullring og et par gulløyredobber. Hun var flink til å lytte etter mine preferanser og kom med gode forslag deretter. Kommer klart igjen!

Dato for opplevelse: juli 2021
Takk, Kristine H
Anmeldt 1. august 2019

Dette er yndlingsbutikken min. Gleder meg hvert år til å handle her. Det er toppen av lykke å handle her.❤

Dato for opplevelse: august 2019
1  Takk, Inghild B
Anmeldt 12. september 2018 via mobile enheter

Også i år var vi innom og handlet med supertrivelige Niko og hans trivelige ansatte.
Vi dro derfra med gullring,sølvring,ørepynt og et vakkert smykke i gull,som jeg vant på en facebook-konkurranse rundt juletider.
Alltid like serviceinnstilt og god kundebehandling .
Hvis du er ute etter noe spesielt,ta turen innom.
Vi har handlet der ofte oppgjennom årene,han fikser og renser gull og sølv også.
Absolutt verdt det.

Dato for opplevelse: september 2018
Takk, kirstily
Anmeldt 21. august 2018

Her var det enormt mye fint, både mor og datter fant seg flere smykker. Super service fra skandinavisk personale, slik ble det ekstra enkelt å kommunisere. Om vi reiser tilbake til Platanias, vil vi garantert stikke innom.

Dato for opplevelse: august 2018
Takk, Kristin J
Kickie S, Sales woman på Ira Jewellery Platanias, svarte på denne anmeldelsenBesvart 22. august 2018

Tack för omdömet och besöket, hoppas att vi ses igen!

Anmeldt 4. august 2018 via mobile enheter

Ira Jewellery den beste smykkebutikken i hele Platanias,finner alltid noe og snope til meg selv,fantastisk personale de svenske jentene,anbefales på det sterkeste

Dato for opplevelse: august 2018
1  Takk, Grethe V