“plast i maten”
Anmeldelse av Jorgen Bar

Jorgen Bar
Vurdert som nr. 94 av 162 Restauranter i Platanias
Anmeldt 11. august 2021 via mobile enheter

Jeg er en 47 år gammel,ung og singel mann☺️og var her alene.
Det var bedre en gjennomsnittlig, men ikke svært bra.
Jeg spiste maten min, den var ganske god.
Da jeg spiste var det noe mystisk i maten
Jeg fant plastikk i maten min
Dette var ikke en gøy opplevelse. Ølen var god som vanlig
Jeg fikk gratis chips og hvitløksbrød.

Takk, KjellCarlos

Anmeldt 10. august 2019 via mobile enheter

Her var det mange mennesker inn og ut mens vi satt her. Di har et bra utvalg av drikke, og det var det vi kom hit for. Hyggelig betjening, og drinkene kom fort etter bestilling. Men den ene bestillingen ble feil, men var vanskelig å rette opp i da betjeningen var opptatt. I tillegg fikk alle de andre gjestene en gratis shot av baren, men untak av vårt bord...

Dato for besøk: august 2019
Takk, klllk
Anmeldt 1. august 2019

Min absolutte favorittbar - uansett sted. På Jørgen Bar får du god stemning fra morgen til sent på natt. God lunsj på dagtid, god drikke og god stemning på kvelden. Utrolig hyggelige servitører, og ikke minst Jørgen selv som fyker rundt og gjør alt han kan for at du skal få en fin kveld!

2  Takk, Anders S
Anmeldt 26. juli 2019 via mobile enheter

Hyggelig betjening som tar godt vare på gjestene sine. Anbefaler strawberry daiquiri, beste i platanias
God atmosfære og sentralt.

Takk, marthekristinm
Anmeldt 1. juli 2019

De takler ikke stress og bruker 20 min på helt normale drinker.
De gir ikke tilbake penger hvis du betaler kontant!
Anbefaler ingen å gå dit hvis du er på jakt etter en hyggelig kveld.

Takk, Joachim W

Reisende som så på Jorgen Bar, så også på

Har du vært i Jorgen Bar? Del dine erfaringer!